Inlägg från: Anonym (Sommarstugeincidenten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sommarstugeincidenten)

När var du världens sämsta knull?

Jag var inte bara dålig den gången utan jag var på mitt allra värsta humör/snefylla och betedde mig som en bitch. jag kommer tyvärr ihåg det mesta med :(

Jag var 20 vid det här tillfället, han 33.

Jag var med dåvarande i hans föräldrars sommarstuga, jag drack två redbull+vodka på förmiddagen. det är bara kanske 15cl starksprit. Men jag är dvärg och väger lite över 30kg. Väldigt låg alkoholtolerans. Så jag blev både speedad och jättefull. Redlös men ändå pigg. Jag ville gå och bada men han sa nej till det (Jag har svårt att simma så han brukade hålla mig i vatten men han ville inte bada när jag var så full och oberäknelig) Jag ville dricka mer men han ställde upp flaskorna på ett högt skåp. Jag stal starkcider från deras källare men han tog de ifrån mig med.

Jag ville ha sex men han sa att när du är nykter. Jag tyckte inte det var en big deal att jag var full vi hade ju haft sex på morgonen och 1000ggr innan det men för honom var det det. Han ville smörja in mig med solskyddsfaktor, jag ville ha sex så det blev någon slags konstig brottning mellan oss. 

Sedan drog jag fram en barnpool att bada i en sån där uppblåsbar som hans syskonbarn använde, den var smutsig och hade gamla löv i och det mesta av luften hade gått ur. Fyllde hjälpligt med trädgårdsslang. Sedan flippade jag ännu mer och började skrika om att han hatar mig för att jag är dvärg och kolla på den fula fulla dvärgen som beter sig som ett barn, typ alla osäkerheter jag har...det är inga grannar där på väldigt långt håll så det var ju tur det. Sedan skrek jag om att han skulle sätta på mig i barnpoolen, att han var en pedofil, att han inte älskade mig och att jag tar livet av mig om han inte sätter på mig.

Då började han ta på mig, jag fick en kraftig orgasm och kissade på mig...och på honom. Rätt i ansiktet. Sedan vaknade jag tio timmar senare, insmord med aloe för jag var kräftröd, ont överallt och bakis. Jag har vagt minne om att jag kräktes och kissade ner mig nånstans innan det men han hade städat upp det, bäddat rent. Gud vad jag skämdes.

Men vi var ändå tillsammans 4 år till efter det.   

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?