• Anonym

    När var du världens sämsta knull?

    har ju redan skrivit när jag var heelt sämst i den förra tråden men jag kör väl en repris...

    Det absolut sämsta måste ha varit jag själv när jag blev uppraggad av dåvarande presidenten i Brödraskapet.

    Jag dissade han några gånger under kvällen och försökte va cool men eftersom jag blev lite smickrad och gillar bad boys så kunde jag inte låta bli att följa med hem.

    Till saken hör att jag var så jävla full (han med hoppas jag) och när han skulle köra in kuken så minns jag att jag tänkte "jävlar va stor den är" och sen fick jag black-out. Vaknade tidigt morgonen efter och mindes inte om vi knullat eller om jag däckat innan han fick in den eller om jag till och med somnat mitt i hehe.

    Jag smet hem innan han vaknade, men tro mig, han ringde dan efter! hahaha. Han måste ha varit bra tänd på mej fast jag bar mig åt som en idiot. Garvar så jag håller på att dö när jag skriver hahha.

    Jag kan ju tillägga att jag vaknade sådär tidigt på morgonen av att jag fes jättehögt så jag väckte mig själv, haha, tur att han inte vaknade...

  • Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 12:13:07 följande:
    Tunga grejer när man vaknar av sin egen fis ljudvolym...
    Haha jag dricker ju ö lmed dom tuffa grabbarna så det blir mycket kolsyra under en kväll. Drinkar och vin är till för dom finare brudarna haha
  • Anonym

    Fan jag har en bra...
    jag var aspackad...han med.....missionären....jag säger jag "jag måste spy" ..."okej" säger han .....sen vrider jag huvudet lite grann åt sidan o lägger en JÄVLA pizza nedanför sängen.....men vi fortsätter ändå! hahahha...under tiden!! ....jävligt fresh!

    En annan gång var jag så packad o var inte meningen jag skulle ut eller med ngn hem...Sååå..jag hade inte rakat benen, inte rakat mig mellan benen, inte duschat, varit svettig som faaan några timmar tidigare, glömde på fyllan att jag hade min mens, samt ramlade ner fr sängen under akten o slog i huvudet så SATANS att jag fick hjärnskakning :)

    ngn annan gång var jag så full att jag fick för mig att jag hade sex med ngn annan än den jag egentligen hade!...så jag pratade med honom o tilltalade honom med fel namn under halva akten....HAhhahahaha ..jaaa jisses......
    Lika bra knull som man är, lika kass har man varit många ggr på fyllan

  • Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 15:22:25 följande:
    Jösses. Du låter som ett stabilt knull.. :)
    Hahah sjukt hur sorlig man kan va på fyllan! Men de kul att man kan blicka tillbaka o skratta åt det....även om de kanske egentligen e jävligt tragiskt hahahah
  • Anonym

    Zack o Bella skrev 2009-11-30 15:29:43 följande:


    Men fy. Jag tycker snarare det var HAN som var tragisk som lät dig ligga och spy åt sidan bara och samtidigt fortsätta fjöla dig!!
    Hahha det e sant...men jag undrar så här i efterhand om han regristrera att jag spydde eller han bara va så satans full han med..
  • Anonym

    Någon gång har det väl hänt att jag legat som en trasdocka under akten, då jag varit för berusad. ...varför vill man ligga med en tjej som i det närmaste är utslagen? Dåligt ligg, javisst, men man får skylla sig själv då om det duger att tömma sig i en halvt medvetslös person.

  • Anonym

    hade hängt på en tjej hem,, (körde bil var nykter,,,) fikade och kollade film,, senare på natten så blir det hångel och ligger där tillslut och slickar henne,, så ringer min tel 3 på natten,,,, har så jag hör vem som ringer,,, min 25 åriga kvinnliga kusin,, måste vara viktigt tänker jag,, ursäkta 1 minut och jag svarar,,,, hon skulle hem från krogen,, och mådde as,, hade spytt och grinandes frågade om jag kunde hämta henne,,, japp,,, släkten går ju först,, ursäkta säger jag till tjejen,,, medan hon fortfarande ligger med benen isär,, jag måste hämta min kusin,,,,
    tar mina saker och går,,,,
    undrade just då vad hon egentligen trodde,,,,,
    men det mest komiska är att hon ringde senare och frågade när vi skulle fortsätta...

  • Anonym

    Jag har aldrig varit ett dåligt knull!

  • Anonym

    Jag har förmodligen varit världens sämsta knull många gånger. I alla fall med mitt ex.
    I stort sett alla gånger vi låg med varandra var det super dåligt o det berodde nästan alltid på mig.
    Jag mest bara låg där som en död fisk och kollade upp i taket. Vet att jag brukade planera vad jag skulla ha på mig dagen efter och vad jag skulle göra i helgen o.s.v. Var helt ointresserad av sexet. Stackars kille!

    Problemet låg i mig, att jag inte ville ha sex för att jag helt enkelt inte tyckte det var så skoj.. Hade en riktigt nere-period när det gällde sex :P

    Konstigt nog vill han fortfarande ligga med mig, sjukt knepigt. För det lär varit det sämsta han varit med om ;)

  • Anonym

    Första gången jag skulle ha sex med min sambo var jag 17 (han 18). Vi låg i soffan och var askåta och helt plötsligt började jag asgarva. Vet egentligen fortfarande inte varför men jag låg och garvade i typ 10 minuter. Han blev sån nervös och slutade efter någon minut och jag bara fortsatte.

  • Anonym

    Anonym (äckel!) skrev 2009-11-30 18:25:57 följande:


    Äckelvarning!:Var på krogen med vännerna. Där står han, en kille jag flirtat med år tidigare. Vi hade inte setts på 3 år och nu tänkte jag att jag skulle få med honom hem. Jag drack mängder med sprit för att riktigt våga släppa på alla hämningar. Raggandet gick super snart var vi hemma hos honom. Jag var stupfull, han var inte riktigt lika full tyvärr. Vi får av oss alla kläder och när han väl ska föra in den tar det liksom stopp. Han försöker igen och igen och jag fattar verkligen inte. Han fick in lite mer än ollonet men sen tog något emot. Då minns jag plötsligt att jag har mens och har inne en tampong. Jag kan verkligen inte med att säga något men när han drar ut den igen har tampong snöret fastnat runt ollonet på honom och han lyckas dra ut hela tampongen som nu blodig och äcklig dinglar runt hans snopp. Jag sprang och låste in mig på toaletten. Det tog lång stund innan jag kom ut. Jag tog mina kläder och sprang. Utan ny tampong inne! Gick rätt bra ändå, idag är vi gifta med 2 barn men det tog ett bra tag innan jag såg honom igen. Han skrattar gott åt detta idag, inte jag. Inte än!
    Hahhahahaha det här har jag åxå varit med om!! =))
  • Anonym

    jag hade en fart rand i trosan när han drog av dem..ehhh...men idag är vi sambos sedan snart 8 år, jag fråga han förut om han såg nått och de gjorde han, de var inte så tändande ha ha

  • Anonym
    Freddan skrev 2009-11-30 12:01:20 följande:
    Jag hade en tråd förra veckan där jag frågade om vilket var det sämsta ligget någonsin som du upplevt där partnerna kunde lastas för att det blev katastrofal utgång. Nu kör i igen samma tema, sämsta knullet någonsin, men med skillnaden att du var det som en "usel sängpartner". Så kom igen, rannsaka er själva och ge mig era värsta sexupplevelse där ni "varit skyldiga".
    samma gånger som de andra varit dåliga (nästan). jag var ju rt tdöd nr min partner var det med...
  • Anonym

    somnat under sexakten några gånger...
    En gång rät tnyldigne låg vi och petade på varandra i timmar. men det gick liksom int enär vi försökte ha sex. pillade lite mer och gav upp.

    min man har berättat om det värsta sexet han haft med mig (vilekt dock var värre än övrigas med...). Mitt under galskriker jag "AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!".
    i början fick jag rätt ofta ont när vi hade sex.. hmm... inte så sexigt direkt

  • Anonym

    hmm...
    jag träffade en kille ute... vi bytte nummer o så.. ngr veckor senare bestämde vi att vi skulle träffas..

    hur som.. jag åkte dit.. vi började hångla o det ena ledde till det andra..
    jag började väl ångra mej lite smått... han va så skum att ta på, så äckligt vältränad.. typ som en michelingubbe..

    så när vi väl skulle till o börja, lr ja.. vi hade väl börjat lite smått... putter jag av han, far upp ur sängen , tar mina kläder o mummlar ngt om att jag skulle ju till stallet... o köra min häst till veterinären

    kl är 3 på natten, jag är ganska bra i gasen...

    trodde inte jag skulle träffa han igen... sthlm är ju ändå ganska stort... men så en kväll inne på 7Eleven i stan., så hör jag -heej ********* , gick det bra m hästen?

    även om vi inte hann med så mkt så måste jag varit ett ganska dåligt knull den gången..

    har även somnat ett par gånger...

  • Anonym

    Jag minns en gång när jag var.. 16 tror jag. Blev påsatt bakifrån av en pojkvän. Mitt i akten frågar jag honom "Är det jämn eller ojämn vecka nu? Jag tänkte på vilken sal vi har gympa i denna veckan"
    Han mumlade nått med "det kan vi väl ta sen"..
    Hahah, det är rätt kul faktiskt.

  • Anonym

    En gång blev jag slickad och precis när jag kom la jag världens PRUTT.
    Jag tror han nästan dog. Och jag med.

  • Anonym

    Anonym (Otroligtroligt..) skrev 2009-12-01 17:54:43 följande:


    En parentes: Killar med stora snoppar verkar vara de sämsta "älskarna". De tror att det räcker. "Titta här, på min kuk, vad stor den är, nu pussar jag dig en gång på kinden, gnuggar lite snabbt mellan dina ben och sedan trycker in den. För du är väl störtkåt nu va?!" Typ Och vid sådana lägen blir alltså inte jag heller särskilt "bra" i sängen!
    Håller med också, efter vad jag varit med om.
    En kille jag hade ett tag var enorm (verkligen enorm alltså) och hade som nån slags vana att gå och halvrunka upp den lite innan han ville komma till, för att han skämdes över hur "liten" den var i slakt tillstånd
    Han var nog lite porrskadad och kunde vrida och vända mig som en liten docka (jag var 15) och hålla på i timme ut och timme in och skava på. Jag var inte heller något riktigt praktknull kan jag tänka mig. Jag löste ekvationer i huvet samtidigt som han satte på mig!
    Han fick mig aldrig att komma under dom tre åren vi träffades (sån tur att jag hade en kk vid sidan om som var en gud i sängen, trots pyttesnopp )
  • Anonym
    inyourface skrev 2009-12-01 23:09:37 följande:
    Anonym (ONT!) skrev 2009-12-01 21:25:10 följande: ingen kille "råkar" köra in den i fel hål. dom vet.
    varför skulle man inte kunna råka det? hålen ligger trotts allt väldigt nära är man oförsiktig så..
  • Anonym

    har hänt 3 gånger här...är man våt o knullar hårt snabt och så så är de lätt o träffa fel för killen. Började grina alla gånger för de gör så jävlans ONT!!!

Svar på tråden När var du världens sämsta knull?