När var du världens sämsta knull?
Hmm tänker..
Hmm tänker..
haha jo jag vet en gång..
En kille som jag dejtat ett tag. Vi var ute en kväll och festade lite. Jag blev nog lite väl packad.
Vi ska denna kväll ha sex för FÖRSTA gången. Straxt innan han ska komma så SLÄNGER jag iväg honom (puttar hårt bort) och sen spyr jag.
Det borde väl räknas som ett ganska dåligt knull?
haha fy så hemskt..
Men du är ju ändå värd en liten applåd för ditt ansträngande!
Ja precis. Det är därför jag inte skriver nåt!
hahaha ja det har hänt mig med!
Sög du eller petade tänderna?
Anonym (tizer) skrev 2009-11-30 12:16:17 följande:
Kom på en till sak. Men ändå så var det ju HANS fel att jag blev kass!!
Av någon konstig anledning så hade vi pratat om snoppar innan vi haft sex och av någon ännu konstigare anledning så hade han sagt sin stl!!!
Kan säga som så att han LJÖG kraftigt!! När jag märkte att den inte var 16 cm som han sagt utan att den var 3 cm så fick jag ju vansinnig magknip helt huxflux
Så när han ligger aständ så sa jag att jag var gasig och hade ont!!
Men fy. Jag tycker snarare det var HAN som var tragisk som lät dig ligga och spy åt sidan bara och samtidigt fortsätta fjöla dig!!
O fyyy. Jag kom på en HEMSK sak!!
Jag var kanske 17 år. Hade dejtat en kille i ett par veckor. Han var skitsnygg och en av dom "coola" killarna där vi bodde!!
Jag var ju som sagt 17 år med taskit självförtroende och komplex för allt möjligt!!
Iaf, vi låg i sängen. Han är där nere och grejar med tungan och fingrarna. Då känner jag vääärldens musprutt!! Den DÅNAR rakt i hans ansikte!!!!!
Han stannar upp helt förskräckt.. hahahaha..
Men jag har iaf för mig att han fortsatte sen ändå..
Det där tror jag inte ett SKIT på!!
Anonym (hahaha) skrev 2009-12-02 13:42:44 följande:
Ja det är faktiskt najs!!
(usch, förstår inte varför jag sitter o skriver sånt här när jag inte är anonym)
Anonym (ONT!) skrev 2009-12-03 10:16:27 följande: