• FridaochSamuel

Unga Föräldrar i Malmö!!!???

Ska försöka med ett sista inlägg nu.... Jag är en 19årig mamma som bor i Malmö och jag undrar finns de fler unga mammor som vill snacka lite? Sen undrar jag ockås om de finns någon öppen förskola för unga mammor i närheten av mammal eller i malmö?

• Svar på tråden Unga Föräldrar i Malmö!!!???
  • cicci89

lagt till dig nu :) skulle varit jätte kul att man kunde träffas några stycken någon dag! var i malmö bor du?

• FridaochSamuel
    Modin skrev 2009-12-07 20:40:11 följande:
    Har en dotter som är 3,5 en son som är 1,5 och en dotter till som är 6 veckor men hon är 7 veckor förtidig så hon är en liten tjej.. Sen har ja ett bonus barn varannan vecka som är 2,5.. :) Har bara min dotter varannan vecka oxå.. Så jag kommer gärna på träff när jag bara har dom två minsta :D Hehe.. Så varannan vecka har jag det.. Jag kan när som för jag är mammaledig och ja har tillgång till bil..
    cicci89 skrev 2009-12-07 21:09:39 följande:
    lagt till dig nu :) skulle varit jätte kul att man kunde träffas några stycken någon dag! var i malmö bor du?
    Ja jag har också bil och kan i princip när som helst, om de er någon som känner andra unga föräldrar kan man ju bjuda med dom också....
    Jag kan denna veckan eller nästa, men åker till sthm från fredag till söndag...
    Någon som har förslag på dag och tid? och plats? :)
  • cicci89

ja nästa vecka hade gått :) jag har ej tillgång till bil!men bara vi träffas nånstan där det går tåg så går det hehe :) aa jag har en kompis som har barn så klan höra med henne om hn skulle vilja följa med!

• Modin

Jag hade oxå velat vara med nästa vecka men ja har 4 barn då.. Men de kan visserligen gå att lösa ändå.. Tyvärr orkar ja itne dra med alla dom :P Hahah.. Vilken tid hade ni tänkt er?

• FridaochSamuel

ja jag kan när som helst . betsäm ni eftersom ni har lite trasligare med barn och bil osv :) nu är jag i alla fall frisk och tillbax i Malmö :P

• Ida och Grodan

Jag hänger gärna på! Känner inte så många här i malmö så d kan bli lite ensamt på dagarna! Har en dotter, Tuva, som snart blir 4mån... Bor med sambo hundar o. en kissekatt i södra innerstaden.
    Hade varit kul att träffa mammor i ens egen ålder, dom i min föräldra grupp är alla runt 30 :(

• Din gumma

Hej jag är ny inflyttad i malmö jag bli 20 i sep har två barn en på 2 som blir 3 i dec och sen har jag en på 11 månader , bor tillsammans med min sambo som jag ska gifta mig med nu i aug , hoppas kunna hitta några att umgås med :)

• chariots

16 år och bor dock i lund, men det är ju i närheten iallafall. Väntar mitt första barn nu till AUgusti :)

Väntan på min prins - 16 år och gravid Justababy.se
  • Nettan84

Hejsan.

Är sj en ung mamma och har nu öppnat en öppen förskola enbart för unga föräldrar....vi har öppet var torsdag från kl.10-13. Vi sjunger,stöttar,snackar och fikar...
    Låt er inte skrämmas av att det är frälsningsarmén som håller i det...för jag jobbar här och är inte ett dugg troende.
    Hoppas innerligt att ni vågar er hit en torsdag.
    Vi kommer även erbjuda er hjälp i form av myndighets kontakt mm.
    Men i det stora hela ska ni komma hit med era små änglar och bara ha en trevlig stund.

Mvh/Nettan
    Adressen är: RF Bergsgatan i limhamn  (frälsningsarmén)

• Minimiii

Hej, jag hoppar in här! Är 22 år och bor med min sambo, dotter och hund i Malmö. Har precis börjat gå till öppna förskolan familjens hus.. Jag träffar gärna andra mammor på en fika eller promenad! :)

Svar på tråden Unga Föräldrar i Malmö!!!???