• FridaochSamuel

Unga Föräldrar i Malmö!!!???

Ska försöka med ett sista inlägg nu.... Jag är en 19årig mamma som bor i Malmö och jag undrar finns de fler unga mammor som vill snacka lite? Sen undrar jag ockås om de finns någon öppen förskola för unga mammor i närheten av mammal eller i malmö?

• Svar på tråden Unga Föräldrar i Malmö!!!???
  • cicci89

hejhej! jag är 20 år och är från höör, inte så långt från mamö! och jag har en liten tös på 4 månader snart! hur gammal är din lille?:)

• FridaochSamuel
    cicci89 skrev 2009-11-29 23:13:18 följande:
    hejhej! jag är 20 år och är från höör, inte så långt från mamö! och jag har en liten tös på 4 månader snart! hur gammal är din lille?:)
    Han är 8 månader :). du har inte börjat gå på någon öppen föskola?
  • cicci89
    FridaochSamuel skrev 2009-11-30 11:44:02 följande:
    Han är 8 månader :). du har inte börjat gå på någon öppen föskola?
    okej :)nej det har jag inte gjort.. hon är bara 4 månader snart.. men vet knappt om det finns här :P har du hittat nån i malmö?
  • LillaZ

jag är 22 och bor i Malmö. Har en son på 15 månader.

• FridaochSamuel
    cicci89 skrev 2009-12-01 19:13:16 följande:
    okej :)nej det har jag inte gjort.. hon är bara 4 månader snart.. men vet knappt om det finns här :P har du hittat nån i malmö?
    finns några men har inte gått till några än, hade varit kuyl om de fanns någon för unga men verkar inte så... :(
  • cicci89
    FridaochSamuel skrev 2009-12-01 20:25:28 följande:
    finns några men har inte gått till några än, hade varit kuyl om de fanns någon för unga men verkar inte så... :(
    nej jag vet det är så tråkigt! borde finnas tycker man! finns det något baby cafe eller liknande i malmö?
  • FridaochSamuel
    cicci89 skrev 2009-12-03 21:50:32 följande:
    nej jag vet det är så tråkigt! borde finnas tycker man! finns det något baby cafe eller liknande i malmö?
    de vet jag inte de heller :/. lägg till mig på msn kan vi snacka lite. står på min sida :)
  • Modin

Hej.. Jag bor i klippan men jag brukar vara i malmö då jag har en vän där som precis fått barn.. Jag träffas gärna.. :) Jag är 21 år och jag har 3 barn.. :)

• FridaochSamuel
    Modin skrev 2009-12-07 12:29:28 följande:
    Hej.. Jag bor i klippan men jag brukar vara i malmö då jag har en vän där som precis fått barn.. Jag träffas gärna.. :) Jag är 21 år och jag har 3 barn.. :)
    oj tre baran :D. va cool, hur gammal är dom? ja vi kanske ska ha en föräldra träff om någon vill? :)
  • Modin
    FridaochSamuel skrev 2009-12-07 19:03:44 följande:
    oj tre baran :D. va cool, hur gammal är dom? ja vi kanske ska ha en föräldra träff om någon vill? :)
    Har en dotter som är 3,5 en son som är 1,5 och en dotter till som är 6 veckor men hon
    är 7 veckor förtidig så hon är en liten tjej.. Sen har ja ett bonus barn varannan vecka som är 2,5.. :) Har bara min dotter varannan vecka oxå.. Så jag kommer gärna på träff när jag bara har dom två minsta :D Hehe.. Så varannan vecka har jag det.. Jag kan när som för jag är mammaledig och ja har tillgång till bil..
Svar på tråden Unga Föräldrar i Malmö!!!???