Inlägg från: AdriansMorsa |Visa alla inlägg
  • AdriansMorsa

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

har bara vart på frölunda torg ett par gånger.. men när jag ser mc donalds framför mig så känns det som att det är på övervåningen längst bort på nått sätt.. haha, har jag rätt nu så är det nästan pinsamt :P kommer knappt ihåg hur frölunda torg ser ut på utsidan äns, men mc donalds ser jag framför mig.

• AdriansMorsa

Haha, klart man har koll på Mc donalds.. erhm

Vici och Caylie
    Malin och Adrian

• AdriansMorsa

ja det var verkligen jättekul att ses idsg! :D jag känner att ju mer man lär känna varandra, destu roligare blir det :)
    adrian somnade nästan direkt i bilen, SKÖNT! han var helt slut efter alla intryck. och givetvis blev han trött efter allt flörtande med Caylie :P

• AdriansMorsa

Ja de hade varit roligt att bada nästa vecka! om inte hostan har försvunnit tills dess får vi ändå ta o ses! Frölunda torg var ju ganska bra tycker jag. :)  hellre det än stan!

• AdriansMorsa

men då kan vi ju ta o bada på måndag eller tisdag istället? :)
    varmvattenbassängens öppettider på mån o tis är 12-13.30.
    jag har aldrig varit där utöver babysimmet, så jag vet inte hur det är när man bara åker dit o badar när det är öppet för alla.. ifall det är mycket folk o så.

• AdriansMorsa

Yes! Äntligen! Som du har längtat!! :D

Onsdag kl 12.30?

• AdriansMorsa

jaha, ok! va roligt att ni träffades sådär slumpmässigt! :)
    jag tror inte de brukar bry sig ifall man inte bor i närheten.. öppna förskolor brukar vara öppna för alla :) men ni kan ju fråga på onsdag annars? så kan man ju träffas hemma hos någon och sedan gå till öf efteråt eller nått liknande :)

camilla! va bra att du kan på tisdag! :) vici, kan du också då? :)

• AdriansMorsa

Åby fritidscentrum heter hållplatsen. buss 753 går dit :) blir det jobbigt ifrån dig Vici eller finns det någon bra buss som tar dig till 753:an?
    det finns en buss som ankommer 11.49, så vi kan ju kanske ses utanför då? typ 11.50 tiden? :)

• AdriansMorsa

ja precis! de sitter i bilstol när de är så små. :)

• AdriansMorsa

så det blev en pojk iaf! ^^ caylie är fortfarande ensam tjej då :P
    men gud va roligt! måste skicka ett grattis sms nu då :D längtar tills man får se lillfisen :D

• AdriansMorsa
    FrökenDecibel skrev 2010-02-09 18:31:08 följande:
    HEJ ALLIHOP!!! Nu är vi hemma med vår fantastiska lilla Elliot! Han är helt makalöst perfekt!!! Ännu en pojk för oss här hahaha =) Lyckan är total!  Allting fungerar jättebra och han är så duktig<3  Längtar tills vi ses allihop nu när jag ÄNTLIGEN har bebisen utanför magen! Stora kramar till er allihop!!!! Och tack för alla grattis! 
    Hoppas allt gick bra för er! Du får berätta om förlossning o allt nästa gång vi ses! Säg till när ni känner er redo för besök :) Ni måste ju få ha lite tid för er själva först ;)
  • AdriansMorsa

någon som har lust att hitta på nått nästa vecka?
    hemma hos någon eller Ikea här i Kållered (billigt ställe att fika på + att de har gjort iordning en babyavdelning i cafét) eller kanske på frölunda torg igen? bara ett par förslag :)

• AdriansMorsa

precis det gjorde de på adrian också! de stack honom i båda händerna!! o massa blod :( men värst va händå när de skulle testa han för gulsot och satte ett gummiband runt huvudet på honom. sedan stack de honom i huvudet!! :'(
    kul att allt verkar gå så bra! :)
    ja vi kan ju avvakta så får vi se hur ni känner nästa vecka :)

• AdriansMorsa

kan alla fika på tisdag tro? :) ska vi prova Ikea den här gången?
    ifall man har Ikea family kort kan man få en stor kaffe latte för endast 12.50 den här månaden! det är billigt! :P sen finns det en liten lekhörna och ett par amningsfåtöljer så det är väldigt bebisvänligt! :)

ifall alla kan, blir tisdag kl 12 bra? :)

• AdriansMorsa

ok, kan ju se hur det ser ut imorn då. hoppas det försvinner över natten! :)

• AdriansMorsa

usch då! man tycker ju så synd om dom när det blir så.. men samtidigt så är man så trött själv. men vad gör man inte för sin son? :)

• AdriansMorsa

ok, stackars rasmus! :( han får se till att krya på sig så att han kan leka med adrian snart igen! :)

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!