Inlägg från: FrökenDecibel |Visa alla inlägg
  • FrökenDecibel

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

AdriansMorsa skrev 2010-01-27 15:57:12 följande:
    jag tänkte på en grej. hur ser det ut på frölunda torg? alltså finns det nått barnvänligt fik där som har barnstolar? för ligger inte frölunda torg ganska bra för alla att ta sig till? eller, jag vet visst inte hur det är från mölnlycke.. för i så fall kan man ju kanske ta en fika där någon dag runt 12-snåret och sedan strosa omkring lite? :)
    Jag har för mig att det ska finnas lite det ena o de andra där!
    Jag brukar hellre åka dit och fika istället för "in till stan".. och de vore underbart med en fika på stan.
    Vad säger ni.. ses där i veckan runt tolvsnåret??!
    Jag tar bilen dit så MellieB vi kan ju samåka dit (så länge jag inte föder hihihi) :)
  • FrökenDecibel

Jag kan ju inte planera något utan att ha en förlossning i släptåg/nyfödd bebbe. Men har det inte hänt något så kommer jag gärna med på måndag :)

kl tolv blir dessutom perfekt.. kommer jag upp lite i tid :P
  • FrökenDecibel

Snacka om hjärnsläpp? vart ligger mcdonalds oå frölunda torg? Jag kan inte se de framför mig fastän jag vart där hur många ggr som helst :)

• FrökenDecibel

Haha nä men se det som att du har grymma hjärn-skills ;)

Men då lär man hitta förr eller senare! Tycker jag låter som en kanon idé att mötas där och leta upp något härligt fik :)
  • FrökenDecibel
    Vici och Caylie
    Malin och Adrian
    camilla och ramus
    Josefin och mega magen! 
  • FrökenDecibel

Hej igen damer! Kul att ses idag på fikat. Semlan var underbar kan jag tala om =)

Fika snart igen, alltid lika kul att ses!!!
    MellieB : Men så härligt :) Tummen upp!!!
  • FrökenDecibel

Hahaha 

klart han blev trött. Han flörtade så det stod härliga till de lilla charmtrollet ;)
    {#lang_emotions_smile}
  • FrökenDecibel

HIPP HURRA! Mitt vatten gick för tio minuter sen så jag bara inväntar värkarna nu! 

Snart en till bebis=)
  • FrökenDecibel

HEJ ALLIHOP!!! Nu är vi hemma med vår fantastiska lilla Elliot!

Han är helt makalöst perfekt!!! Ännu en pojk för oss här hahaha =)
    Lyckan är total! 
    Allting fungerar jättebra och han är så duktig<3 
    Längtar tills vi ses allihop nu när jag ÄNTLIGEN har bebisen utanför magen!
    Stora kramar till er allihop!!!! Och tack för alla grattis! 
  • FrökenDecibel

Vi kanske är lite sugna på fika ute vi med ;) Men det får tiden avgöra, svårt och veta nu hur nästa vecka kommer se ut med lille Elliot! 

Idag var vi och gjorde PKU testet. JAG GRÄT SOM EN HÄST! De hittade inga bra blodkärl så de fick sticka honom i bägge händerna. När de tillslut fick fram blod så bara forsade det fram och rann som bara tusan. Jag kände mig så hjälplös!
    Hörselscreeningen gick jätte bra och han har redan bullat upp med nästan 200 gram sen födseln. Saknades bara 5 gram från födslovikten. HURRA =)
    Stolt som tuppen ;)
  • FrökenDecibel

ÅH! En till Elliot i här, vad roligt =D Mycket fint namn tycker jag allt =)

• FrökenDecibel

Hej på er! Det kommer inte bli någon fika för oss idag! Elliot har visserligen varit en ängel i natt men Oskars bästa kompis har åkt hit för att träffa lillen nu på förmiddagen så vi har inget val än att stanna hemma. Nästa gång det är fika så är vi både redo och grymt sugna! =)

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!