Inlägg från: AdriansMorsa |Visa alla inlägg
  • AdriansMorsa

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

15 blir lite sent för oss :( Adrian brukar alltid sova middag vid tre. (annars kommer han vara jättetrött o gnällig)  sen runt 17 ska han äta sin middag. rutiner, rutiner.. annars blir det så mycket bråk :P

jag som såg fram emot att träffa er alla. jag antar att camilla inte kunde komma tidigare?
    kan ju flytta fikat några dagar isf :)

• AdriansMorsa

tack för senast! :) alltid kul att träffas! vi får ses snart igen! :)

• AdriansMorsa

Hej och välkommen! :)
    Hur gammal är din dotter? Och var i Göteborg bor du? :)

Camilla - vagnen låter ju skitsnygg! du får visa upp den någon dag! :D

• AdriansMorsa

va gött med en unge som sover :P
    har alla haft en bra helg? gjort nått roligt? :)

jag ska iväg på yoga om ett par timmar.. var 3 veckor sen sist så jag kommer väll dö idag. haha

• AdriansMorsa

jag tänkte på en grej. hur ser det ut på frölunda torg? alltså finns det nått barnvänligt fik där som har barnstolar? för ligger inte frölunda torg ganska bra för alla att ta sig till? eller, jag vet visst inte hur det är från mölnlycke..
    för i så fall kan man ju kanske ta en fika där någon dag runt 12-snåret och sedan strosa omkring lite? :)

• AdriansMorsa

ja men va bra! :D
    jag har ingenting alls för mig nästa vecka, så jag o Adrian kan när som helst :)

• AdriansMorsa
    mellieB skrev 2010-01-28 11:44:16 följande:
    haha skrev fel ska hem till catrin här i tråden hha
    visste inte äns att det fanns än catrin i tråden.. :P

men vilka är på att träffas på frölunda torg?
    kan ni måndag kl 12? :)
  • AdriansMorsa
    mellieB skrev 2010-01-28 17:31:46 följande:
     Här e hon adriansmorsa hehe=),, Blev dock ingen fika=(,, får kolla upp måndagen angående frölunda torg,, ska ju till BVC då men har inte hittat tiden än,, är så snurrig=)
    haha just de! svarade ju till o med på det inlägget.. men glömde av att hon hette catrin. :P

roligt att du kan camilla! :) o jag förstår att det är svårt att planera josefin!
    mellie, du får väll återkomma när du vet vilken tid du ska till bvc. :) annars kan man ju alltid byta dag!
  • AdriansMorsa

ja! va kul! :D ja det var verkligen längesen! när vi sågs sist var adrian lika gammal som caylie och caylie var bara en liten fis :P ska bli kul o se hur stor hon har blivit! :)
    vad ska vi ha för mötesplats? känner inte till frölunda torg så bra så jag har tyvärr inga förslag.

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!