• mellieB

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

ja bor nära frölunda torg,, o de har nog barn stolar på davidbagare inte helt hundra för Mio har ju inte lärt sig sitta i sån än men har för mig detta=)

• mellieB

Ja ska bara kolla upp vikken dag jag skall till bvc tror de va måndag men de va nog vid tio så då kan jag,, men sen på onsdag kan jag inte då har vi föräldrar gruppen=)..

FrökenDecibel; gött=),, men vi kan ju ändå små hoppas på att den lille vill komma snart ändå=),, trodde nästan att Han/hon hade de när jag såg att du skrivit här hehe
  • mellieB
    DaaLing skrev 2010-01-28 11:34:34 följande:
    Jaaa vi vill ses snart! :)
    haha skrev fel ska hem till catrin här i tråden hha
  • mellieB
    CatrinS skrev 2010-01-21 18:20:46 följande:
    Hejsan!Hittade er grupp och tänkte att jag skulle skriva ett hej! Jag har precis flyttat till göteborg med min dotter, Tuva-Li och tänkte att det hade varit jättekul att träffa och lära känna några andra att umgås med på dagarna, för en fika, shopping eller bara ha tråkigt tillsammans:) Tittade lite i de andra grupperna men fastande här med er och verkar vara runt min ålder (22år) / Catrin
     Här e hon adriansmorsa hehe=),, Blev dock ingen fika=(,, får kolla upp måndagen angående frölunda torg,, ska ju till BVC då men har inte hittat tiden än,, är så snurrig=)
  • mellieB

Vi hinner tyvärr inte på måndag först bvc sen måste vi åka o handla sambon har ju bilen till jobbet sen så de blir lite mkt på månadag,, går gärna med nån annan gång=)

• mellieB

Hejsan alla=),, Tänkte bara dela med mig om att Mio idag fick sin första smakis=) Potatis och palsternacka pure=) de gilla han=) dock gilla han inte vattnet hehe spotta och frästen,, Men imon blir de gröt också hehe,, Hoppas ni hade de trevligt på frölunda torg och att ingen halka av vägen hehe,, Ja e gärna med och ses nån annan dag=)

• mellieB

Idag blev det gröt=) Och de älskade han haha blev sur när han inte fick mera haha,, men ville inte ge för mycket med tanke på magen,, men får han inte ont i dag så får han nog en hel portion imon=)

• mellieB
    Viicii skrev 2010-02-07 09:41:47 följande:
    Yaaaaay Josefiiin!! LYCKA TILL !!!!! Tänker på dig massor!
    Verkar inte blir nån promenad med Josefin då hehe=) 
  • mellieB
    AdriansMorsa skrev 2010-02-07 10:57:49 följande:
    Yes! Äntligen! Som du har längtat!! :D Onsdag kl 12.30?
    Av en ren slump så träffades jag och Viicii på våran föräldrar grupp förra veckan haha,, hon kom in och när hon sa namnet på sin dotter så började jag undra, och sen sa hon att hon hette Viicii hehe,, så de va lite kul faktikst=)
    Så på onsdag e de nämligen öppna förskolan på våran BVC så vi ska ses där=).. Jag vet inte hur de är om andra som inte går på BVCn i Järnbrott också får komma,, har aldrig vart på öppna förskolan innan annars kan ju du kanske också komma? 
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!