unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
ja bor nära frölunda torg,, o de har nog barn stolar på davidbagare inte helt hundra för Mio har ju inte lärt sig sitta i sån än men har för mig detta=)
ja bor nära frölunda torg,, o de har nog barn stolar på davidbagare inte helt hundra för Mio har ju inte lärt sig sitta i sån än men har för mig detta=)
Ja ska bara kolla upp vikken dag jag skall till bvc tror de va måndag men de va nog vid tio så då kan jag,, men sen på onsdag kan jag inte då har vi föräldrar gruppen=)..
haha japp=) ses snart=)
Tar bussen som går 12.24 så ärhos er vid 12.50=)
Vi hinner tyvärr inte på måndag först bvc sen måste vi åka o handla sambon har ju bilen till jobbet sen så de blir lite mkt på månadag,, går gärna med nån annan gång=)
Hejsan alla=),, Tänkte bara dela med mig om att Mio idag fick sin första smakis=) Potatis och palsternacka pure=) de gilla han=) dock gilla han inte vattnet hehe spotta och frästen,, Men imon blir de gröt också hehe,, Hoppas ni hade de trevligt på frölunda torg och att ingen halka av vägen hehe,, Ja e gärna med och ses nån annan dag=)
Idag blev det gröt=) Och de älskade han haha blev sur när han inte fick mera haha,, men ville inte ge för mycket med tanke på magen,, men får han inte ont i dag så får han nog en hel portion imon=)
Heja dig!!! Hoppas du e på BB nu och krystar för fulla muggar=)
Undra hur de går för Josefin e såå nyfiken=)
Åhh vad roligt=)
Vad roligt=) Grattis igen=) Ser fram emot att träffa lill grabben=)