Inlägg från: FrökenDecibel |Visa alla inlägg
  • FrökenDecibel

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

AdriansMorsa skrev 2010-01-16 19:31:27 följande:
    jag också! jag vill också vara med! *hoppar upp o ner* :P eller ja.. om vi nu är friska nog. fortfarande lite förkylda, men tror nog inte det är några problem på tisdag. Imorgon fyller Adrian 8 månader! 8!!! Vad hände med min lilla bebis?
    JAAA! Det är klart ni också ska komma! *hade jag kunnat hoppa upp å ner hade ja gjort de* =)... 
    jag behöver verkligen träffa folk! Blir helt tokig av att gå här hemma oh vänta :P
    Känner ni till marklandsgatan? Eller förresten ni åker säkert bil? För då är det högsbogatan 21 som gäller ;) 
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-17 08:59:34 följande:
    Bor också i högsbo eller a Flatås men de e la nästan samma=) 10min från Marklandsgatan.. Har ni bott här länge?
    Men vad roligt :) Du är jätte välkommen med på fika på tisdag om du känner för det :)
    Vi flyttade in i december i ett av wallenstams nybyggda hus. Roffade åt oss en trea och trivs kanon :)
  • FrökenDecibel

Hej allihop! Ja jälvklart 12-13 passar kanon bra! Kom när ni kommer :) ni kan ju alltid ringa om ni inte hittar. Och camilla jag möter upp dig på marklandsgatan!
    MellieB : Ja det är riktigt fina hus och jag trivs jätte bra.
    Inga som helst problem om lillkillen skulle vara på sämre humör heller, han är lika välkommen med mamma ändå :) Hittar du till högsbog 21? Jag kan skicka dig mitt nummer så kan du ringa eller sms så möts vi upp någonstans bara.
    För de som hittar utan problem så har vi porttelefon och det är bara att leta upp Josefin + Oskar och ringa på :)

Viicii: vad roligt att ni ska döpa Caylie och också "på hemmaplan" :) Grattis till er (eller vad tusan nu man säger heehe..) Du vet att ni också är lika mycket välkomna!

på tal om dop där så har jag och oskar diskuterat det och vi kör sen också på ngn typ av namngivningstjohejsan. Varken jag eller pappan är kristna heller så det blir enklare så :)

sååå.. nu har jag i stort sett snart skrivit världens längsta inlägg :P

• FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-18 12:57:29 följande:
    körde utanför er nu för att titta så jag verkligen hitta=) bor ganska nära faktikst brukar gå till axel dhalströms torg ibland o de tar bara 10-15min=),, så om ingen bebis ploppar ut i natt hos dig så kommer vi imon=)
    perfekt haha :) 
    Skulle det vara att bebis ploppar ut så har mins ambo lovat att han ska skriva det här ;)
    Jag tänkte att vi kanske kunde ta fikat vid 14-15 tiden? Camilla kommer vid 15 tiden och det vore kul om vi kunde träffas ungefär samtidigt =)
    vad säger ni om att ramla in 14-15 istället i morgon? :)
    var förresten på sista BM besöket idag fick se skrutt på Ultraljud. har inte "sett" fisen sen vecka 18 så det var en MYCKET sentimental upplevelse :)
    Nu ska h*n behaga titta ut med bara ;)
    har satt igång med bakprojekt så vi har ngt fika i morron me.. ingen kaffemaskin har vi så det blir saft å kakor. Jag gillart* =)
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-18 14:34:56 följande:
    oj de blir nog lite sent för mig ska vara på föräldrar gruppen kl 17 och har ingen bil för min sambo jobbar kväll denna veckan=(,, Men de kommer väl fler ggr vi bor ju ganska nära varandra=),,
    Okej! Men vill du kanske ta en promenad i veckan istället då kanske? :)
    *flaxar med ögonlocken!
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-18 18:43:01 följande:
    Ja de kanske vi kan ordna=),, Onsdag kan jag inte men torsdag kanske?
    Dyker inget upp så passar torsdag alldeles kanon det med!
  • FrökenDecibel
    AdriansMorsa skrev 2010-01-19 10:56:11 följande:
    vi kommer kl 14! :)
    Kanon! Vi ses då :)
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-21 19:09:00 följande:
    Halloj,, va ute och gick med Josefin idag mkt trevligt får bli fler ggr=).. Nu ser jag fram emot att träffa er andra också=)
    HEJ! Det tycker jag också. Det gör vi om snart :)
    Fick en jädra foglossning på dagen efter promenaden haha. Idag kan jag knappt röra mig! Men jag är envi tänker inte ge mig för det :)
    tack för senast Camilla å Malin, alltid lika roligt att träffa er och pojkarna!!! :)
    Vagnen var dessutom SUPERSNYGG! Tjötade på oskar att jag också ville ha en liten och fin vagn haha.. Han höll på å bli galen på mig :) Får nog vänta ett tag tills bebben blivit större.. kan jag smörja sambon lite i tid så han går med på det till slut ;)
    Välkommen CatrinS! Kul att du hittade hit =) Vilken fint namn du hade på din dotter!
    BÖÖÖH!! Nu är det en MOM TO BE i min födelsetråd som är på förlossningen och föder sin unge.. BUHU! Hin är ju beräknad en vecka EFTER MIG!
    Orättvisa jävla värld =D *gnäll!
  • FrökenDecibel
    mellieB skrev 2010-01-22 12:50:32 följande:
    haha stackare,, aa ja kan säga att ja har lite träningsverk från igår haha de känns verkligen att man e otränad måste börja träna snart asså=) Du kommer säkert föda snart inom 3v i alla fall=)
    Hahaha ja jag hoppas väl det. Men 1 dag känns ju nu som 1 år :)
    Har ätit glass nu så det känns lite bättre haha :)
  • FrökenDecibel

Kom precis hem från Mc Donalds ;) var så jädra sugen på jordgubbs-milkshake! =)

Fortfarande inge bebis här, men ett ännu mer tryck nedåt ön vad jag har haft tidigare. 
    Håll tummarna! Vill verkligen inte gå över tiden!
    kram allihop!
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!