Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Det var inte lätt att hitta denna tråden :P.. Blir det Liseberg imon?

• iAnnaMaria

Elliot (min minsting) mår inte så bra nu igen... Jätte hes och snorig stackarn. Så känner inte alls för att dra ut honom i minusgrader. Hoppas nu får det super myyyyysigt :D...
    Hoppas vi får till en träff snart igen!

• iAnnaMaria
    livetlilla skrev 2009-12-02 13:44:35 följande:
    stackaren hoppas han kryar på sig snart! kikade in på din sida och såg att båda våra barn är nästan jämngamla; tror att båda dina är ca tre månader äldre än mina
    Ja vad kul :). Vi typ lika gamla också ju :P. Är du 86a?
  • iAnnaMaria

Hej hej :) Här har det vart en ganska lugn jul. Vart hemma och fått besök av släktingarna.
    Massa julklappar har det blivit :).
    Imorgon åker vi till Tyskland och är borta över nyår. Härligt med liten mini semester.

Sen vill vi gärna med på fikor!!!
    Gott nytt år till er alla

• iAnnaMaria

Usch vad mycket snö det kom nu ikväll då! Blir lite jobbigt att ta sig till frölunda torg imorgon tror jag.
    Hoppas komma med nästa gång.
    Kanske IKEA i Kållered? Stor plats och billigt att fika samt väldigt barnvänligt :D

• iAnnaMaria
    FrökenDecibel skrev 2010-02-11 22:57:43 följande:
    Vi kanske är lite sugna på fika ute vi med ;) Men det får tiden avgöra, svårt och veta nu hur nästa vecka kommer se ut med lille Elliot!  Idag var vi och gjorde PKU testet. JAG GRÄT SOM EN HÄST! De hittade inga bra blodkärl så de fick sticka honom i bägge händerna. När de tillslut fick fram blod så bara forsade det fram och rann som bara tusan. Jag kände mig så hjälplös! Hörselscreeningen gick jätte bra och han har redan bullat upp med nästan 200 gram sen födseln. Saknades bara 5 gram från födslovikten. HURRA =) Stolt som tuppen ;)
    grattis till lillkillen :D

Shit vad tiden springer iväg. Min lille Elliot är redan 7,5 månad har två tänder och kryper nästintill :O... Vart tog min nyfödda vägen? ;)

Skulle vara kul att följa med på fika!
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!