Inlägg från: Shannara
|
-
-
-
-
... jag har nämligen inte kommit på var man stoppar in p-pillren... Otäckt, till och med för mej Ett RIKTIGT vårtecken Hur man lägger en övertrött duracellkanin på uppåttjack... Min enda lugna tid Skratta bör man... Så var det den där dagen igen... Från vinterkängor till gympaskor Sol betyder bilddag Mamman goes poet
-
Medusin me de samma Värsta kärleksförklaringen Lukta på min då Proggmusik - Mörbyligan Mamman är off i nyhetsvärlden Miljöskadade? Nej, Fredagsmys! Jag blev mörkrädd mitt på ljusan dag Mamman smög i buskarna och släpade gossen över par... Fluortanten Shannara's SaturdayMix #7 - Colours of the Rainbow...
-
-
Shannara's SaturdayMix #10 - Numbers "Tv och chips", nej då, "Moped och bensindoft" Förälder - inget för veklingar Tre timmar färg och sax Lyft, torka, lossa Smörgås med strössel, tappad tand i present Jag fyller tonårsmorsa ;) Inget sönderslaget porslin Fortfarande försvunnen... Ännu ett dilemma Finns de i storlek à la fyrmannatält?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
En regnig dag i Hålan Sms vägg-i-vägg Tiden springer från stolt mor Ett minne blott Harmonisk dag En underbar dag för Mamman Äntligen fredag Från Mamma till Monster Underbara ungar! Jag ger upp! Jippie, lovet är SLUUUT! Åt rätt håll! Ytterligare en sjuk dag Mamman är sjuk, så sjuk Kom in och läs om vardagen för en ensam Sexbarnsmor, på randen till galenskap, då hon balanserar mellan Tonårskriser och Blöjkaos! Ibland hinner hon till och med njuta av sitt fotointresse. ;)
-