• Smultronhjärta

Gekås vol 13

jeeri74 skrev 2009-12-15 09:16:09 följande:
    Får jag fråga vilket lördag det var? Nyfiken... Vi var där den 28 november men de pratade om december..?! Men jag tyckte det kunde vara då. De hade glöggstånd då också och kön var ofantligt lång. Vi gick inte in förrän vid tretiden och då filmade de inte -så jag blev osäker på om det var den lördagen.
    Den 28:e november var det iaf mycket folk dels pga Ullaredsexpressen{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Humlansbebis skrev 2009-12-15 18:42:40 följande:
    Kanske det verkar totalt korkat, men vi hade tänkt oss en sväng förbi Gekås nästa söndag när vi ändå är i faggorna. Vi har normalt ca 100 mil dit, så man får ju passa på. Vad tror ni om folktillströmningen då? Någon som vet om de har Barbapapa-prylar? Är det här ett Ullareds-fynd? www.tradera.com/-GULLIG-SNUTTEFILT-BARBAPAPA--auktion_103893188#pi c
    Japp- de finns där och kostar 29,95 tror jag
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-16 20:56:09 följande:
    Planerar julklappar här... Verkygslåda i plast typ.. måste ju finnas på gekås, någon som vet pris!? Och sen har mannen i huset bestämt att hans dotter ska få Duplo i julklapp, finns de någon startbox typ?
    Japp- kostar 25 kr

Sen finns det Duplo i alla de varianter- Stora duplolådan kostar 399 och lilla runt 200 tror jag
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-16 21:00:34 följande:
    TACK!! Sysn på måndag!!
    Japp- väl mött på Gekås
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2009-12-16 21:12:43 följande:
    Vad tror ni om fredag?? Galet mkt folk eller är det lugnare nu..har hört så olika..nån som varit där de senaste dagarna?
    Lugnare Jag var där i fredags och i måndags och det har lugnat ner sig jämfört med november
  • Smultronhjärta
    Krabbolina skrev 2009-12-17 10:17:02 följande:
    oj, nästan lika mycket som jag betalde för bobby caren.
    De kostar en del...

Köp en husvagn istället
    www.hikmet.se/Group.aspx&History=1658
  • Smultronhjärta
    MammaSara80 skrev 2009-12-26 00:00:45 följande:
    En fråga, hur brukar det va på Gekås i januari? Mkt folk? Har aldrig varit där tidigt på året, och nu funderar vi på att åka i januari...
    Det är hur lugnt som helst att åka dit i januari
  • Smultronhjärta
    Villa Nordåker skrev 2010-01-01 08:46:21 följande:
    Puffar lite...
    Det finns Lundby saker..Stora huset kostade nära 400 sist jag kollade tror jag
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-01-02 18:25:50 följande:
    Vad kostar dom tjocka åkpåsarna från gekås??? Typ en sån här... www.tradera.com/--AKPASE--svart--fleecefodrad-mysig--NY--auktion_1 04385867#pic Den är väl där ifrån?
    229:-
  • Smultronhjärta
    livet från ljusa sidan skrev 2010-01-08 18:46:33 följande:
    oj galet billigt ju! Hittade för 199 på life annars....men det är ju stor skillnad! Då håller vi tummarna att den finns när vi är där nästa gång!
    Det gör det säkerligen- har funnits i flera år,sällan restat

Imorgon tar jag mig en tripp till Gekås- hoppas på lite nya grejer redan{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Gekås vol 13