• ramone1

Gekås vol 13

Älskade Moa skrev 2009-12-20 19:39:26 följande:

JAG SKA 
    okej jag oxå. har du långt att åka eller?
  • ramone1

Älskade Moa skrev 2009-12-20 20:04:37 följande:

hur många mil vet jag inte, men de tar ca 3 timmar. Har du långt?
    nä jag har väl 50 minuter dit bara.... undra om det kommer va fullt med folk?
  • ramone1

Älskade Moa skrev 2009-12-20 21:47:34 följande:

Nä de får det inte vara
    lätt å säga så men är oftast mycket folk men jag hoppas verkligen oxå. vi ska åka på eftermiddagen då är det nog ännu mindre än förmiddagen
  • ramone1

köp inte thermoleggings i ullared. hann inte mer än å prova så var dom sönder

• ramone1
    myran82 skrev 2010-01-06 19:45:19 följande:
    Vi ska snart åka till Gekås för att handla till kommande bebisen. Vad är bra & billigt att köpa där? Sängkläder och kläder i minsta storleken behövs inte men tänkte på dessa saker: Kläder i storlek 62 och uppåt? Tvättlappar? Skötbädd? Badbalja samt badhjälp? Plastad froté? Nappflaskor? Babyvakt?
    allt det finns på gekås!!
  • ramone1
    Amelica skrev 2010-01-10 17:27:08 följande:
    Bebisen är beräknad att komma ut i slutet av april och jag redan varit på gekås en runda och handlat lite  body och så men ska dit igen i slutet av feb och ganska mycket saker som ska inhandlas tex babysitter (om det finns) babygym nappar nappflaskor amningsbehå amningssaker till mig (vet inte riktigt vad med ni är välkomna är tips) skötbädd eventuellt skötbord badbalja handdukar sängkläder till vagn amningskudde och annat som jag inte kommer på men som säkert behövs... skulle vilja ha hjälp med lite priser på ovanstående saker och tips på annat som behövs och kan inhandlas där...känns som jag kommer glömma massor och jag tror inte det blir fler turer efter feb....
    allt det finns som du skrev på den listan
  • ramone1
    domenica skrev 2010-01-20 12:30:26 följande:
    Hej Jag ska till Gekås om några veckor. Bor en bit ifrån så det blir inte ofta jag är där. Nu planerar vi för bebis i maj och jag tänker shoppa loss Har sett nånstans att någon köpt en vagga på Gekås men jag tror det var ett gammalt inlägg, hittar inte direkt nåt när jag söker runt på google lr FL - nån av er som vet om det fortfarande säljs vagga på Gekås? Tack på förhand!
    jag har sett en vagga där de senaste året
Svar på tråden Gekås vol 13