Inlägg från: JenniferPavlovic |Visa alla inlägg
  • JenniferPavlovic

Gekås vol 13

Vet någon vad babyskyddet på Ullared kostar samt vad det är för märke på den?

Någon som kanske har lite åsikter om den?
    Tacksam för svar/Jennifer

• JenniferPavlovic

Är blöjor billigare på Gekås?
    Är det värt att bunkra upp när man är där eller skiljer det bara några kronor?
    Vilka märken på blöjor är bäst
    /Jennifer

• JenniferPavlovic

NU har jag äntligen bokat stuga första helgen i Februari!
    Tror ni det kommer vara lungt och skönt då eller har tv serien dragit massa folk då ?
    /Jennifer

• JenniferPavlovic

Hm blev väldigt besviken på klädutbudet för bebis när vi var nere nu i helgen sprang förbi en i personalen och frågade lite vart allt tagit vägen å fick till svar att dte tydligen hade gått åt mkt mer än vad dom hade räknat med och att dom försökt få in vårsakerna tidigare men inte lyckats ännu så det blev en liten besvikelse men blev en hel del shopping ändå! :P

Får väl bli en tripp ner i sommar också om karln gå med på det:D
  • JenniferPavlovic
    Micjah skrev 2010-01-04 19:10:25 följande:
    Men va trist!! Va det tomt i klädväg även för större barn? 74 och 110 Är ute efter fleecefodrade galonställ till mina små, och underställ.. Även leksaker och lampor.. Vill ju inte gärna åka 60 mil enkel väg för ett tomt varuhus
    Det fanns lite mer i stora storlekar men tyckte utbudet var dåligt för att vara Gekås.
    Du hittar säkert vad du är ute efter när du åker men får betydligt mindre att välja på än tidigare. Som när jag letade pyamas tänkte köpa en i varje storlek från 56 till 80 ända kravet var att den skulle vara med dragkedja då jag inte orkar kämpa med knappar mitt i natten och det fanns bara 2 olika så det blev bara i storlek 56 får leta här hemma istället,
    Så dom har det man är ute efter men inte många olika varianter.
    Haha vad snurrigt det blev men hoppas du förstår :p
  • JenniferPavlovic
    bysan80 skrev 2010-02-19 10:55:56 följande:
    Är det nån som vet vad nappflask diskstället kostar?
    Jag köpte ett enkelt när jag var på gekås i januari det tror jag att jag betalde 10kr lr om det var 20!
    Inte mer än 20 iallafall!!
Svar på tråden Gekås vol 13