Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:34:34 följande:
    Mm vi passade på att shoppa lite på utförsäljningen då var det löjligt billigt men så triat att de stängde. Kul att Wilmas är kvar, var oftare i H-sand förr då jag pluggade ja och så i samband med ivfrelaterat tjafs.
    Hon lurade på mig en bärsjal som inte funkade, bojkottar affären på grund av det. *långsur*
  • Schnooglewookiemush
    Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:38:55 följande:
    Hörni sötnosar! Nu ska jag försöka krypa till kojs, så man inte är alltför slut när de små vaknar imorgon. Men tyvärr gjorde jag misstaget och fick en powernap när jag lade dem ikväll. 10 minuter är liksom 4 timmar extra på kvällen, men ibland är det bara omöjligt att hålla sig vaken när de ska sova.
    Sov gott, vakna torrt.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:40:05 följande:
    *s* den funkar säkert men du behöver nog ha svart bälte i knut och knopar. Våran bärsjal användes inte många ggr jag får ont i huvudet bara av att se den knytas. Köpte en Ergo bärsele i stället har funkat skitbra men vi får se jag ska nog försöka att lära mig skiten nu när den nya kommer.
    Nej, den funkar verkligen inte. Är inte ens en bärsjal. Köpte en riktig nu till det blivande barnet, den var ju tusen gånger längre.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2009-12-22 22:43:29 följande:
    Det är fint där också.
    Jag och sambon har som mål att flytta dit i framtiden.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-22 22:47:40 följande:
    KOM HIT DÅ!
    Krävs lite att ta allt pick och pack och bara flytta... Ett stort steg för oss.
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2009-12-22 22:50:11 följande:
    M C skrev 2009-12-22 22:47:40 följande: Bor du där? Snö!!!!!
    Jag har ännu mer snö!!!!
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2009-12-22 22:50:04 följande:
    Men det är BRA här! Hilfe, JAG finns ju här. Å störnicket - inte att förglömma.
    Det förklarar ju varför du är så jävla dryg. (Det är en oskriven lag att man måste tycka att Sundsvallare är dryga om man bor i Härnösand, likväl som ni måste kalla oss för patetiska lantisar)

Ni har en stor biograf iaf! Jämfört med här...
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2009-12-22 22:52:03 följande:
    Var bodde du? Och tänk på det här nu...placera in era ev orter på en STOR KARTA!! Är så jävla kass på geografi så det finns inte...
    Härnösand. Några få mil ovanför Sundsvall.
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2009-12-22 22:53:48 följande:
    Tack SJälv säger jag bara: Skåne. Det säger det mesta
    Man hör ju inte ens vad ni säger.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?