Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

haha jag känner mig som en femåring :´)

• Mariohn
    nickefiki skrev 2010-02-23 20:13:18 följande:
    Tack för det väldiga förtroendet!
    Varsågod
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-02-23 20:15:38 följande:
    Jag läste bara en kommentar av en person jag aldrig sett innan, så jag bemödar mig inte med att svara....
    Du är lite av en mentor
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-23 20:15:38 följande:
    Vad har du gjort för dumt?
    Hon ägnar sig åt att ifrågasätta mig med någon form av löjlig härskarteknik och när jag sedan svarar på ett vis som hon inte kan bemöta så kommer det en massa "jomenvisst blöhöblöhö hahaha" slödder istället för svar. Pallar inte sådant. Idiotiskt. 
  • Mariohn
    nickefiki skrev 2010-02-23 20:22:23 följande:
    Nämen vilka avtryck man lämnar efter sig: jomenvisst blöhö vad var det du sa att jag sa nu igen?
    Du lämnar inga avtryck. Du hamnade på min kräklista helt enkelt. Vill du säga mig något så säg det för helvete. Sitt inte som nån kromosomskadad fjant och gör textljud och ställ kryptiska frågor i ett försök att verka smart. Spotta ut vad du vill eller dra vidare. Jag är inte intresserad. 
  • Mariohn

Alltså min kompis ringde mig efter ett ons och viskade 2jag är på toaletten. Jag kan inte gå ut för det kommer pruttljud varje gång jag går ett steg". 

• Mariohn

Jag kan fråga henne om hon är slapp. Vet ni förresten att man i danmark säger "Er du slapp i fesken"? när man undrar om någon mår lite halvkasst? 

• Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-23 20:26:59 följande:
    Nja. Hans exkompis som är dum i huvudet muspruttade som fan, tydligen.
    Det heter rapa om man har sugit kuk och är slapp i huvudet! 
  • Mariohn
    Zimlis skrev 2010-02-23 20:28:02 följande:
    Skae du ha på sylten - det är typ "ska du ha en smäll"
    Hahaha jag kan inte prata med danskar. De är ju galna :´)
  • Mariohn

Ärligt. Om någon kommer fram till mig på min arbetsplats, tittar med empati på mig, lägger en hand på min axel och klämmer ur sig "är du slapp i fesken" så kommer jag eventuellt att få sparken om jag inte tänker till. 

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?