Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

Funderar på om jag ska byta stil på mina inlägg. Börja gödsla med smileys typ.

Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-02-16 11:28:25 följande:
    Han hittar hem till slut........
    Jag ska använda resten av dan för att fundera på det. {#lang_emotions_money_mouth}
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-16 11:29:52 följande:
    I min värld, ja... Eller inte dålig, men lite mindre värd än oss andra som är in touch med våra sexuella identiteter
    Ska se om jag kan öka frekvensen lite. ..... Räkna in två nya tillfällen bara nu när jag skrev det här inlägget.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-16 11:36:26 följande:
    Bra jobbat, killen! Hur går det med (icek)rökningen? Känns det ok?
    Att sluta röka är inget prolem, det är att inte börja igen efter ngn månad eller så som är det riktigt svåra för mig. Men än så länge känns det bra.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-16 11:41:58 följande:
    Mmm, jag känner igen det
    Rätta mig om jag har fel nu, men du och 2timer upplevs som varandras absoluta motsatser. 
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-02-16 11:49:37 följande:
    *väntar med spänning på hur Freddan skall ta sig ur detta utan att såra varken mig eller 2timern*
    Om jag känner er rätt så tror jag inte att ngn av er blir sårad, snarare tvärtom. Förhoppningsvis kan jag ha initierat en bitchfight mellar er.
  • Freddan

En fråga som jag egentligen borde kunna svaret på: är exempelvis en d-kupa en relativ storlek eller rymmer en d-kupa alltid exakt lika mycket bröst?

• Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-02-16 12:36:23 följande:
    Alltså Freddan...menade du om det är så att vi alltid kan köpa samma storlek på BH oavsett utformning? Isf är mitt svar: nej.
    Nja, alltså rymmer en 70D lika mycket som 105D. Alltså lika många kubikcentimer typ
  • Freddan

Ok. Bra info. Nu kan jag äta lunch i lugn och ro.

• Freddan

Sova? Har ni inga jobb att sköta?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?