Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Jag vill inte skriva i era äckliga menstrådar, jag har ju min egen.

Jaha nu loggade jag in på msn och blev genast bombarderad av snabbmeddelanden från en tråkig irriterande bög.

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-13 00:04:06 följande:
    Nej fast det var inte diarre utan en liten bajsplutt som kom ut och dom låg i missionären. Läste en tråd på flashback för ett tag sedan om värsta ONS och där var det några som berättade om hur de på morgonen efter nyknullade och nakna missberäknat sina fisar. Tydligen är det inte helt ovanligt med bakfylle magar fanns bekännelser om sprutlackerade/prickiga tapeter och lakan. Och dom smet iväg utan att berätta för offret.. Undra hur många prickiga tapeter det finns där ute.
    En morgon när jag vaknade och gick på toa hittade jag en fet jävla bajskorv som flöt där, som mitt jävla ONS hade lämnat som souvenir
    psychocandy skrev 2009-12-13 00:06:32 följande:
    Om jag blir på smällen så ska jag börja komma på helt egna pluttenuttiga ord och använda, och se om folk ifrågasätter eller inte.
    Snälla, för mänsklighetens bästa, använd skydd när du gökar.
    psychocandy skrev 2009-12-13 00:07:05 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-13 00:06:31 följande: Hade du hans adress? Du skulle ha fiskat upp den och postat den till honom.
    Nä jag visste inte ens hans namn.
    psychocandy skrev 2009-12-13 00:09:31 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-13 00:08:38 följande: För mänsklighetens bästa så känner jag att jag nog borde föra mina gener vidare.

Snart ska jag sova. Och drömma nåt sexigt hoppas jag.

psychocandy skrev 2009-12-13 00:13:45 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-13 00:12:23 följande: ONS-bajskorvar. Stora och plumsiga.
    Sluta

Jag vill drömma om din sexiga polis.

Varför gifte du dig förresten?
    psychocandy skrev 2009-12-13 00:15:06 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-13 00:14:23 följande: För pengarna. Sen tog de slut.
    Haha va jobbigt

Nä men du är ju rätt ung. Och jag vill minnas att Airlee var singel för mindre än ett år sedan
    psychocandy skrev 2009-12-13 00:17:41 följande:
    Nej usch, jag skäms för att jag ens skrev så. Min man är awesome. Han är den bästa människan jag nånsin träffat.
    Det är bara för att du inte träffat mig ännu
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?