Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2010-02-09 21:34:13 följande:
    Ja, jag såg tråden. Orkade inte skriva nåt dock, kändes för trolligt att tro att man skulle få såna grejer av soc - lite för provakivt för min smak. Tack. Börjar sakta men säkert orka mig tillbaka ut på internet.
    Vi är här och saknar dig Idioterna är här och suger på sina fingrar och skriker "häääh" "aaaaaaaaaah" "aaaaaaaaaaah". 
  • Mariohn

OMG ni anar inte vad som hände precis!!! Min dator havererade. Ba PJOFF. Med alla bilder från förlossningen, vår son som nyfödd, ALLT! Borta!!!! 

• Mariohn

Nope. Som den idiot jag är har jag inte "hunnit" spara bilderna :( Inbjudningskorten till dopet som är den sjätte mars var klara att skriva ut men mitt puckade helvete har inte sparat det heller. Litade blint på ödet eller nåt. ALLT är borta. Jag har bölat som en hungrig unge som snubblat på asfalt. Snyftar fortfarande :( Värst är bilderna på lillen :( BAJS

• Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 23:29:40 följande:
    amen de kan kanske gå å räddas hör med nån expert. Gud jag skulle gå sönder om alla mina bilder på lillan försvann. Tänkr nån gång i månaden att jag ska köpa en extern hårddisk men glömmer bort det lika fort.
    Min man är en sådan expert Hårddisken brann. Det är kört Jag försöker rädda psyket med att jag har ett välmående barn. Bilder är inte allt. Jag kan ta nya! Det finns folk som råkar ut för mycket värre saker. *självbevarelsedrift och försvarsmekanismer som mäjks sens* :)  Min son hittade sina fötter idag. Det är genuin glädje  Och kameran funkar ju fortfarande! 
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:32:22 följande:
    Jamen jag hade ljusa byxor på mig, också blödde det igenom - hade inga tamponger eller nåt med mig då jag absolut inte är van vid sånt där... Vad skulle jag göra liksom?
    Ey trösta dig med att jag sprack framåt, spräckte hela clitoris och fick veta av mitt försäkringsbolag att det inte gills  Skönt att sitta!  Jag tror att jag är den mänskliga motsvarigheten till kalle anka!
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:34:39 följande:
    Kolla upp med någon om det går att rädda, det kan gå. Aja baja på er, man ska ha allt sparat. Nicket, skaffa en extern nu. På en gång.
    JA! Nu har jag lärt mig min läxa
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:37:29 följande:
    Aj, seriöst? Om man spräcker klitoris... vad händer då egentligen? Kommer den se konstig ut på grund av ärrbildning, tappar man känsel, eller är det precis som vanligt när allt läkt? Låter hemskt. Jag fick några revor i mellangården, hade inga problem med att sitta eller nåt efter. Är väl därför jag till och med lyckats mensa ner SOFFAN. Straffas...
    Det gör jävligt ont. De sydde ihop den och stygnen skavde som FAN i 7 veckor. Nu gör det ont när jag sitter eller rör mig på speciella vis. Jag kommer inte att kunna nuppa som innan eftersom det är en r-bildning och så. Men det är ingen katastrof. Jag har typ redan vant mig. Jag måste vara försiktigare bara och kan inte luta mig framåt i sittande ställning Doktorn säger att det alltid kommer att ge obehag men att det blir bättre med tiden. Som alla r typ. 
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 23:39:42 följande:
    Dålig dålig tröst men jag appålderar ditt försök! Jag skulle grina kudden blöt ja
    Fast jag har som tröst att vi filmade förlossningen och har filmat lite då och då så lite finns ju kvar. Det är mest de första veckorna och de söta bilderna som gör ont Men som sagt. Jag har en bebis som mår bra. Det finns värre saker som kan hända :-9 Tack för att jag får gnälla för er (från min tjutande fläktskadade gamla dator med saknad entertangent )
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-09 23:50:31 följande:
    Men det måste väl vara rädd ovanligt att man spricker så mycket? Varför tror de att just du gjorde det? Jag menar, vissa lyssnar inte på barnmorskan, sugklocka eller vad som helst.
    Ja det är ovanligt. Jag sprack ingenting bak. Bara fram. Jag skrek hela tiden "jag spricker framåååt" för jag kände hela tiden att jag sprack mer och mer och bara framåt. Och jag lyssnade verkligen. Det var ingen panik alls medan jag krystade. Jag var helt fokuserad och lydde varje ord. Det finns på film. Har aldrig varit så fokuserad i hela mitt liv
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?