Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-22 11:04:59 följande:
    Jag känner mig som ett lejon som leker med en rådjurs-kalv. Kan inte ansätta Freddan så hårt känner jag, han försvarar sig med att kalla mig vulgär. kan ni fatta?
    *skrattar*

Nej, helt oförklarligt
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-01-22 11:05:37 följande:
    Jag behöver visuellt material. Genuint material. Inte det där dravlet som 95% av porren idag består av.
    Ungefär det svaret jag hade förväntat mig. Förstår att du kan ha svårt att hitta någe bra material{#lang_emotions_wink}.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-01-22 11:18:28 följande:
    Kvalitetsporr helt enkelt.
    Fattade det ja
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Att fylla 30 - betyder det per automatik att man måste bli übervuxen?

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-22 12:53:51 följande:
    Jag tror det!
    Får jag inte tycka det är roligt att titta på Bumbibjörnarna då längre? Fan.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-01-22 12:55:24 följande:
    jupp.. antingen dett eller att man far en förtidig 50 ars kris och försöker ta sig i sina gammla jeans fran högstadiet och hänger ute pa näterna för att bevisa sitt marknadsvärde
    Tyckte att 50-års krisen lät lite smått patetisk
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-01-22 12:56:30 följande:
    Länge sen jag passerade 30.
    Hade du en kris?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    M C skrev 2010-01-22 13:03:50 följande:
    Det är bra om man åtminstone nosar på området. I andras ögon är man ju vuxen.
    Haha...jo...men alltså jag är vuxen. Klart jag är det. Men vet inte, det är väl mer det hör tänket att "allt" måste vara klart. Forma sig efter mallen, vilja ha det som anses vara "rätt". Det är väl mer där jag skiljer mig.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    lokisse skrev 2010-01-22 13:06:17 följande:
    du kan fa tycka att dom är nostalgiska
    Det är ju därför jag kan titta på dem ibland, skrämmande att jag fortfarande minns låten
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Freddan skrev 2010-01-22 13:18:27 följande:
    Ja, det hade jag faktiskt. Eftersom jag alltid tyckt mitt liv är så grymt kul i stort sett varje dag hittills så upplevde jag mitt 30:e år som ett bevis på det roliga kommer att ta slut för eller senare. Men ett halvår senare eller så var jag på banan igen med en helt ny insikt. Det var ju nu det verliga livet började. Tillräckligt gammal för att kunna kräva respekt och tillräckligt ung för att inte behöva uppleva en 40-årskris på minst ett decennium.
    Skönt att höra att det inte bara är jag som nojat över det här. Det är värre nu när dagen sakta närmar sig. Hoppas på att när det väl är dags så släpper allt. Ärligt så trodde jag inte att jag skulle fundera nämvärt över att fylla 30 men jag sträcker upp handen och erkänner att jag har en jävla kris.
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?