Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-11 16:37:22 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 16:36:20 följande: Det tror jag inte på alls, du är bara en sån som säger att du har blivit fet och ful och fiskar efter komplimanger.
    Haha nej inte alls. Jag har faktiskt blivit lika tjock som PiXL
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:37:47 följande:
    Vad snällt.
    Fast det kanske hade varit mer allmännyttigt att ge dig en kasse mat som ni klarar er på en hel vecka istället.

M C skrev 2009-12-11 16:47:33 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:45:40 följande: För att "bra karaktär" inte har med vikt att göra.
    I mitt fall har det enbart med karaktär att göra. Jag är satans lat och har noll självdisciplin.

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:45:40 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 16:39:11 följande: Jag har nog blivit ännu tjockare nu. Åt precis pizza. Fattar inte vad det är för fel på mig. Har jag ingen som helst karaktär eller vad är det frågan om?
    Jag äter inte ens sånt onyttigt speciellt ofta. Pizza kanske en 6ggr per år, Donken typ aldrig.

Problemet är väl att jag äter hela tiden. typ 2 kg frukt per dag (där ingår även vindruvor som ju är bara socker) och yoghurt och mackor och avocado och och och

Mm, man tänker inte på hur mycket kalorier en rejäl 350gram biff egentligen har. Det känns nyttigt fast det är rätt mycket energi. Sen steker man det i smör, och som du sa så blir det ju gräddsås och sånt till ofta

Jag skulle vilja vara bästis med Lady Gaga. Men det är jag inte. Så nu ska jag gå och dricka bärs.

Jag går inte förrän om 8 minuter. Så ni hinner skriva komplimanger åt mig ännu.

SimplyTheBest skrev 2009-12-11 17:19:37 följande:
    På väg till julfesten nu. Värk i kroppen och i skallen. Lyckat.
    Lycka till Panchisen!
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-11 17:21:18 följande:
    Ska ru ha stryk?!
    Du behöver inte skämmas för att du väger 300 kg
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?