Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-11 14:25:03 följande:

Fy fan. Jag har gjort bort mig kraftigt nu. Hjääääälp. Jag trodde att jag var ensam hemma, släppte av en brakskit. Sedan såg jag att min man låg på soffan. Jag tror fan att jag skäms ihjäl. Han sa inte någonting! Hjälp mig, säg att det inte var så farligt.
    Varje gång ni knullar hädanefter så kommer han tänka på din vidriga fis.

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:20:18 följande:

Idag blev Astrid biten på dagis! Hon har ett märke efter en hel mun med små huggtänder. Jag fattar inte varför den jävla snorungen har valt ut henne till offer.
    Jag ska spöa den jäveln
    Men jag väntar 15 år, tills han är lika stor som jag, så ingen ska åtala mig för övervåld.

Hann ni se min rasse-tråd innan den plockades bort (utan att jag ens fick nåt inboxmeddelande om det, som sagt)?

Pix Ladin skrev 2009-12-11 15:50:49 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:50:02 följande: Det var ju jag som dödade den.
    Hur då? Vad hände i den medan jag var och shoppade trosor?

Åh min hy är alldeles silkeslen med härlig lyster

psychocandy skrev 2009-12-11 15:52:29 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:51:37 följande: Men gud vad du shoppar jämt din rika slyna. Gå ut och köp mig en ny vinterjacka. Snygg ska den vara.
    Men jag är ju inte rik
    Det var på lindex (pinsamt) de hade -40% på alla syndigt röda underkläder.

Jag har bara haft en bra svärmor. Hon brukade baka äppelpaj åt mig.

Men ska ni skapa en egen klubb nu, "vi som haft inbrott" som inte jag får vara med i

psychocandy skrev 2009-12-11 15:59:09 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 15:57:25 följande: Men gud vad mysigt. Min svärmor har alltid något gott med sig hit och varje år får vi en massa kantareller de har plockat som vi kan fylla frysen med, det är så himla gott.
    Mina kantareller plockar jag själv!

Ja hon var bra, men tyvärr var hennes son en idiot så jag var tvungen att lämna dem.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?