Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2009-12-22 21:53:17 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:50:45 följande:
    Om de bara är kändiskåta då?
    Då är det väldigt, väldigt sorgligt. Men jag antar att det är ganska sorgligt med lillgamla barn överhuvudtaget. Stackars barn.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 21:55:54 följande:
    TypPix Ladin skrev 2009-12-22 21:52:23 följande:
    Nej för fan jag hatar kyla och undviker sådana situationer. I morgon ska lillan på dagis och sist hon var där så var det också bra kallt men dom tar inte ut de minsta när det är kallare än -15.Fan fan fan! Har inte köpt lånkallsingar till lillan, hm hon får ha sina på gränsen till för små strumpbycor med sig.
    Egentligen hatar jag också kyla men jag blir så deprimerad av att inte vara ute. Så numer struntar jag i mitt hat och klär på mig ordentligt, vilket har resulterat i en vacker förfrysningsskada i ansiktet. Man får vad man förtjänar.

Okej, 15 minus säger du... Problemet när hon sitter i den där ryggsäcken är ju att hon inte rör på sig.
  • Pix Ladin

Gaby 01 skrev 2009-12-22 21:56:52 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:53:04 följande:
    Jag böt över nu och det är ju sorgligt!
    Det är redan för sent! Vad fan ska jag göra med alla dessa öl?
  • Pix Ladin

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:02:07 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:59:29 följande:
    Är det inte bara att fortsätta dricka nu när du redan startat? Sätt dropp och kateter så ska du se att du plöjt igenom de där ölen när natten passerat. Eller vattna blommorna med dem. Eller lek jultomte och skänk dem till a-lagarna på stan, då håller de värmen oxå.
    Av de alternativen tror jag a-lagarna är det bästa. Problemet är att jag antagligen får stryk då de inser att det nästan var folköl.
  • Pix Ladin

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:05:34 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:03:02 följande:
    Tror du? Här är a-lagarna inte så kräsna, i somras tömde de returglascontainern i jakt efter slattar. Har du inget akvarium då? Kan ju vara kul att se en full guldfisk!
    Haha, det var grymt sagt av dig.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:07:15 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 21:58:59 följande:
    Aj som fan en förfrysningskada?! Hårt jobbat!Eira gillar att vara ute men som sagt de rör sig ju inte så mycket de små liven. Det bästa med snön enligt lillan är nog att hon får åka pulka på promenaderna med pappsen och Wynja.Hon garvar och tycker det är skitkul Vintern har ju hitills varit så mild men nu får jag lite dåligt samvete lillan har en ärvd overall vette fan hur bra den är.Nu är hon ju inte ute länge så hon blir kall men eftersom hon verkar vara ett sådant där utebarn så blir det väl att köpa den dyraste lyxoverallen till nästa säsong.1.bp.blogspot.com/_s36MI5C8JaM/Sy-P4C1PGtI/AA...Mössan skyddar henne så det gör inget om man faller framstupa ned i snön.
    Ååååh, vad fin hon är! Den där overallen ser väl bra ut? Bilen dessto rostigare...

Drar Wynja henne med pulkan?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-22 22:12:43 följande:
    Sonen fick nya vantar av sin farmor häromdagen. De var dyra. Tror ni inte att någon har tagit dem på dagis?
    De borde väl komma tillbaka? Eller är det något slags ghetto-dagis?
  • Pix Ladin

Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:14:47 följande:

Min övernaturliga sida säger att de kommer tillbaka! Var bor ni alla förresten?
    Uppsala. Tyvärr. Jag vetifan vad jag gör här. Är på väg att flytta, alla förslag på trevliga ställen beaktas.

Du själv då?
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 22:17:19 följande:
    Fan va irriterande! Var dom märkta? Sätt upp en lapp på dagis det skulle jag ha gjort.Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:13:10 följande:
    Hehe ja bilen är ett kapitel för sig den!Nej Wynjot slipper att dra hon skulle nog bli alldeles nipprig av det.
    Alltså, vi provade att sätta en liten kärra efter Athos. Jag hade någon slags idé om att det skulle vara bra träning för honom men jag tror vi började i alltför sena år. Han såg oerhört missnöjd ut och velade mest fram och tillbaka.
  • Pix Ladin
    Jazza skrev 2009-12-22 22:17:37 följande:
    Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:14:47 följande:
    Nästan Alingsås, 3 mil norr om Göteborg, men är från Gbg.
    Gör du? Vi har varit lite inne på Alingsås eftersom min man har planer på att söka in till Göteborgs universitet till hösten. Jag har bott i Gbg och trivs jättebra där men vi har inte råd att köpa lägenhet där. Hur är det i Alingsås då?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?