Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2010-01-26 23:07:25 följande:
    Inte riktigt min grej att vara dominant. Det skulle skötas över telefon, och jag har telefonskräck. Hade jag inte haft telefonskräck så hade jag lätt sagt ja bara för att se hur långt han verkligen kunde dra det. Att tillägga var att han inte var ett dugg intresserad av sex, om det inte var jag själv som krävde det.
    Haha det kan jag iof förstå. hade det bara varit över nätet hade jag lätt velat ha honom!
  • Mariohn
    Har jag berättat om när jag nästan eldade upp hela mitt ansikte?

• Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-26 23:20:03 följande:
    Nej låt höra
    Tack för att du vill lyssna. Jag  var på pappas företag och sprang runt ute i verkstaden. Han har sånadär mackapärer som ser ut som små pistoler som man använder för att blåsa bort spån från maskiner. De blåser jättehårt och om man blåser sig i ansiktet med dem ser man fantabulöst rolig ut. Så jag grabbade tag i en och skrek "FOTA MIG NU AHAHA" och skulle preciiis trycka in mackapärsavtryckaren när 30 pers vrålade "NAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEJ".
    Vems jävla idé var det att göra likadana pistoler som blåser ut eld?
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-26 23:28:16 följande:
    Hahahaha! Hur gammal var du?
    26
  • Mariohn

förresten fick jag veta i helgen att jag är 26 år. Det hade jag ingen aning om. Var helt övertygad om att jag var 25. 

• Mariohn

Är ni barnmisshandlare? dvs har era barn någonsin haft skorv?? 

• Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-27 00:50:07 följande:
    Jo lillan fick skorv men jag pillrade inte alls särskilt ofta på den
    Jag pillar inte heller. Då tycker min mans kompis soctantsflickvän att jag ska sluta misshandla min kotte
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-01-27 01:04:33 följande:
    I´m here!
    Wei! Jag blir alltid så löjligt impad när det visar sig att det finns människor i internet som faktiskt finns på riktigt. Jag verkar inte ha förstått det Är santino alltså din systerson eller jag virrade till det?
  • Mariohn
    Bam skrev 2010-01-27 01:10:17 följande:
    Nä, du virrade faktiskt inte till det. Santino är min systerson. Jag är ett sladdbarn.
    Jag tycker verkligen att detta är fantastiskt på riktigt. Ungefär som när jag träffar någon gammal klasskompis på riktigt. Jag är så löjlig :´) Vi kanske träffas någon gång via Cajsa och då får du mig avstängd från malmö
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?