Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-21 22:14:23 följande:
    tant är cool
    Nja. Men helt okej.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 22:17:01 följande:
    Han går på praktik på heltid, men får endast lite pengar av FK. Eftersom jag är långtidssjukskriven men inte har hunnit jobba så är det soc som gäller.
    Aha. Då förstår jag att ni har det jobbigt.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:18:37 följande:
    Tycker du? Jag tycker att det är störande. Det känns som om de tror att jag är 14 år och försöker lura dem. Speciellt eftersom de alltid kollar till på leget och får någon slags min som ser ut att betyda "hm... det där är nog inte du, men okej då".
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-21 22:19:02 följande:
    fatta hur kul det kommer att bli när man far klippa till folk med handväskan och alltid far sitta pa bussen (utom när det kommer folk som är gravida i vecka tre eller sa) 
    Ungdomar är så oartiga. De struntar ju i gamlingarna.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 22:22:16 följande:
    Vill ni veta en till sak som gör att jag borde sälja sambon?
    Säg!
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:23:22 följande:
    Du, så känns det fortfarande. När jag går på krogen också. Jag är alltid rädd att jag inte ska bli inläppt. Trauma. Helt klart traumatiserad.

Men någonstans känns det ändå bättre att se ung ut än motsatsen. Eller hur? Iallafall när man blir 35........
    Hahaha, ja, kanske. Jag vet inte. Det känns bara som att ingen tar mig på allvar.

Jag själv ser mina rynkor men ingen annan verkar göra det. Det är konstigt faktiskt.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 22:25:41 följande:
    Han manipulerade mig till att öppna Paradisasken som vi köpte för att ge till hans föräldrar på juldagen! 
    Så där gör min man också ibland. Då köper vi en ny ask eller en ny flaska vin eller vad det nu är det handlar om.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:27:59 följande:
    Så känner jag på jobbet varje dag. Trots att jag äger butiksjävelen och är butikschef så ska ni inte tro att någon över 40 tar mig på allvar. Nejdå, kan jag få prata med chefen? 
    Fy f*n, vad arg jag skulle bli. Inom mig. Men jag antar att det i det läget bara är att hålla god min.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:28:32 följande:
    Det var fult spelat........
    Det var det inte alls. Det var antagligen jättegott.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:30:36 följande:
    A moment on the lips, forever on the hips.........*dummar mig*
    Någon sa att det verkligen var så. Men då gällde det ischoklad.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?