Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-11-28 21:18:57 följande:
    klart!! i alla fall om jag ser dig....
    Kåtslyna.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-11-28 21:29:31 följande:
    japp masterrin pa tyska... tyska är nog det enda riktigt bra sm sprket tyker jag...
    Men isf vill jag byta roller.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-11-28 21:37:51 följande:
    annars kanske jag gjör om dig till en elljustake....
    Tss, du suger ju. Man kan inte säga att slynan ska vara tyst, och sen inte ge straff när hon käftar emot. I'm way out of your league. {#lang_emotions_kiss}
  • Schnooglewookiemush
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 07:50:35 följande:
    Förresten: Hur många i denna tråd tycker illa om mig eller stör sig på mig, men vågar inte vara dryg här eftersom det är en sandlådetråd? Ärliga svar tack
    Känner bara igen dig från såna här trådar, behöver se dig i andra diskussioner för att kunna bilda mig en uppfattning om du är vettig eller inte.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-29 10:13:21 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-29 07:50:35 följande:Du är helt enkelt för ung för att veta vem hon är
    Så de år jag har funnits här så har jag inte bildat mig en uppfattning för att jag är för ung?
  • Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-29 19:09:18 följande:
    Bara jag som kollar på El Clásico? Ligger bakis i sängen dessutom.
    Hur bakis då? Vätskebrist, lite ont i huvudet och sugen på fettiga saker? Eller kaskadspyor à la Niagarafallen, "Jag ska aldrig mer dricka"?
  • Schnooglewookiemush
    dysleskikern skrev 2009-11-29 19:23:10 följande:
    Hmm. Nej, inga spyor. Men matt och värkande och flämtande, som en skeppsbruten som just släpat sig i land på en öde ö, typ.
    Då verkar det ju inte så farligt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?