nja man bör ju inte ha mensvärk utan mens... vad sägs om att ringa i morgon???
Dom gör inget såfort ändå. Dom är inte pigga på att kolla ens tyvärr. MEN ringer man på mens+10dagar kan dom evt göra VUL o kolla. Det gör ju ont som fn när dom spricker cystorna och det är lite bra att var förberedd. En gång trodde jag jag kissade ner mig dessutom.
men fy! vilken tur att man bor i tyskland... skulle aldrig ta att dom inte kollar om jag har ont. da byter jag läkare!
Pja, jag har en bra privatgyn. Men dom frågar alltid omman är gravid ta ett gravtest o ring igen. Säger man att Nej, jag är inte gravid så kan man ju få komma tillsist men dom gör ju inget ändå sedan. Jag har den där molande tunga känslan i magen ni vet. Och så blir jag grinig.
Floriano Lutrell skrev 2010-02-11 20:48:53 följande:
Usch. Jag var också hemsk. Jag har chokladcystor.
Varför kallar dom det choklad? Säg somd et är ist! BLOD! Det är nog mkt värre än mina vattencystor.
Nu mår jag illa med Åt godis i stor mängd till kvällsmat. Inte smart.
HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-11 21:25:11 följande:
Vi klarade inte av att se ett helt avsnitt av den där fåniga juvenila EMO smörjan och vi är ändå serienördar av rang!
UNdrar om der var det jag och Assar kollade på en dag. Mkt märklig serie.
Jag längtar efter GREY`S. Kollade på en repris idag, det var lite skönt faktiskt. Saknar även mitt älskade city akuten *sörjer* Fundera rpå att skaffa hela serien på DVD. JAg ahr bara sett dom sista 10 åren.
Floriano Lutrell skrev 2010-02-11 21:29:39 följande:
Eller hur? Jävla pajasar. Jag har haft "vanliga" cystor också, men jag kan ju säga att BLODcstorna ( ) gör fan så mycket mer ont. Speciellt när en sprack.
JAg tyckrte det räckte när jag fick 4 ÄL cystor varav en var rätt stor. Så kom dom åt den med VUL-pinnen.
JAg fick stanna o kräkas på hemvägen. Såg gravid ut. Tydligen kan dom där bli stora somapelsiner innan dom brister. Och att ens tänka på blodfyllda dito får mg att kvida.
En sådan avhandling kan jag tänka mig att oponera på
"avvikande sexuella vanor i etnologiska minoriteter (Fl-morsor tex)och hur dessa emottas i svenska samhället"