Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-07 20:26:39 följande:
    Hur många har du?Nej, jag mår piss.
    Har två brudar som är 2,5 år och 2 mån...
    Fan, vad segt att må dåligt Skönt att det är övergående iaf....
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 20:31:11 följande:
    Längtar du redan trots att du har en tvåmånaders? Ja, det är jättesegt. Får hoppas att det är övergående, min sjukgymnast är inte så säker på det.
    Ja, efter själva förlossningen... det är så coolt... men, som sagt, blir för många ungar... nu känns det lite lagomt...
    Vafan, sjukgymnast eller neggo-fantast? Pajat dig?
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 20:35:39 följande:
    Jag blev snittad förra gången, så jag vet inte riktigt hur det känns att föda "vanligt". Verkar läskigt. Har väldiga problem med ryggen och fogarna, måste vila som tusan nu och inte göra vissa rörelser annars kan problemen fortsätta efter förlossningen. Hon vill få iväg mig på vattengympa, men det kommer aldrig att hända.
    Vattengympa är ju kanon..... why not?
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 20:41:14 följande:
    Social fobi.
    That´s a bitch.....
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 20:46:24 följande:
    Fast iofs så kommer jag börja äta medicin igen efter amningen, om jag nu ska amma, och har jag fortfarande problem med ryggen så går det nog bra då.
    Ja, det låter mkt bra!!
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 20:53:09 följande:

Det blev visst en liter milkshake. Fan. Vad ska jag göra med resten som jag inte orkar dricka?
    Bring it!!!
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 20:58:49 följande:

Nu ska jag äta en skinkmacka ännu, sen lägga mig i sängen med en jävla kuksatans fittig tentbokshelvete.
    Mad, much?
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 20:57:57 följande:

Oj, det slank visst ner hela litern iallafall.Jag var fortfarande dehydrerad efter helgens eskapader.
    *avundsjuk*
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:07:46 följande:
    Men vad är det du pluggar?
    The butt
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:09:44 följande:
    Men du har ju klämt ut dig ungen sup till för fan!Jag ska hinka i mig glögg det första jag gör när dom plockat ut min
    Glögg? Vad är det för jävla kärringfasoner??? Drack iofs romspetsad glögg igår... Alltså, jag kommer inte ut ur huset.... men snart skall jag gå loss.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?