Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-26 18:21:23 följande:
    Jag vill ha hela kitet. Man och barn, villa, bil, och stort bröllop. Men inte än. Men när alla andra börjar skaffa det där nu så börjar jag tänka "är det nu det måste ske för att över huvudtaget ske?" Tänk om jag vaknar upp en dag och inser att det tåget redan har gått? Och jag blir lätt kär, men jag tappar intresset ganska fort. Jag har aldrig varit i ett förhållande där jag kännt att han är den rätta som jag vill tillbriga resten av mitt liv med. Tänk om jag aldrig hittar en sådan?`Eller borde man nöja sig med någon man bara gillar och hoppas att det utvecklas till livets stora kärlek?
    Är du över 35? Om inte. No wårrizman!
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-01-26 18:30:02 följande:
    Nej! Om du nöjer dig kommer du förmodligen bara bli en bitterfitta i mängden här på FL....
    och börja skriva att alla är avensjuka. 
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-01-26 19:53:05 följande:
    Något du vill utveckla? Trist i vilket fall som helst.
    helst inte för det är privat. Men en styjkekjam voje fint
  • Mariohn
    8 skrev 2010-01-26 19:55:32 följande:
    men usch kan man muntra upp pa nagot vis?
    Du kan skratta åt hur jävla dum jag känner mig när jag tänker tillbaka på i vintras när vattnet skulle stängas av. Jag kände mig panikslagen och tänkte "tänk om jag bara kräks eller får diarré och inte kan spola!!"...så jag köpte 8 spannar som jag fyllde med vatten och placerade i hela hallen. Nu får jag veta att friskt folk köpte en spann och fyllde badkaret med vatten innan. Jag känner mig så KORKAD
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-01-26 19:58:57 följande:
    men nu kan du glädjas över att du alltid har en hink när du behöve en!!
    Hahaha du är så jävla bra :´)
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-01-26 20:04:31 följande:
    Kan någon putta in soffdynan åt mig?
    Haha naw! *putt*
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-26 20:11:14 följande:
    Styjkenujjaj med styjka!
    hahaha
  • Mariohn

Nu är min oxfilé färdig. Äter VÄLSTEKT med ris. 

• Mariohn
    AtroCious skrev 2010-01-26 22:57:26 följande:
    Haha, det var faktiskt inte bara du som tycker att de flickorna är fascinerande. En pengaslav vill sätta hela sin ekonomi och sitt liv i en annan människas händer. Jag fick ett förslag från en man som ville bli min pengaslav. Han skulle inte få köpa något utan min tillåtelse. Om jag ville så skulle han tvingas svälta, jag skulle kunna säga åt honom att ta ut alla sina pengar på sitt konto och ge pengarna till mig. Jag skulle kunna tvinga honom att ha sex med vem som helst, egentligen tvinga honom att göra vad som helst. Det är dock en läggning jag inte riktigt kan förstå. Känns som om man är rätt fucked om man inte vill leva ett liv som icke-pengaslav.
    Varför tackade du inte ja???
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?