Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2009-12-21 21:48:30 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 21:29:44 följande:
    Har haft det sen innan sommaren. Ringde till läkaren idag. Kräktes av smärtor i helgen..känns inte helt ok.
    Men usch. Har du varit med om någon bilolycka?
    Vad sa läkaren? Fick du tid?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 21:52:09 följande:
    Ptja, sambon kan ju ta och sluta röka så sparar man mycket pengar. Han är impulsköpare också, han kan köpa skitgrejer bara för att köpa nåt.Som häromdagen, då hade han köpt en saftkokare! För att den var billig!
    Aj då. Det låter lite onödigt.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2009-12-21 21:56:21 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-21 21:51:05 följande:
    Nej ingenting, det är det som är märkligt. Fick tid nästa vecka och sen skulle jag ringa på akuttid om det behövdes. Tycker inte om att gå till läkaren och det är därför jag har dargit ut på det.
    Bra. Se nu till att gå dit. Det kanske har något med ditt jobb att göra?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 21:54:25 följande:
    Lite? Vi dricker ju inte ens saft.
    Hahaha....
    Nä, förlåt. Det är faktiskt inte roligt alls. Kan du inte snacka med honom?
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:04:38 följande:
    Maggan, jag har fortfarande inte förstått varför sexet är hemligt? Hela oskuldsgrejen känns ju rätt exotiskt men om jag forstod det hela rätt så har en hel del vatten runnit under de broarna? What´s up with the secrecy?
    Va? Vad yrar du om?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 22:04:57 följande:
    Lite kul är det. Går inte att prata med honom, han vet ju själv om att inte han ska köpa onödiga saker på impuls.
    Då får du hålla i pengarna. Eller så får han spara kvitton så får ni gå och lämna tillbaka det.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:08:32 följande:
    *lipar* Du yrar, försök hänga med lite!
    Åh. Jag fattade precis vem som var "Maggan". För mig har hon alltid varit "Margot".
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-21 22:09:33 följande:
    Grejen är ju bara den att det är han som håller på korten eftersom jag är hemma hela tiden. Handlar vi dock tillsammans så bestämmer jag. Men ska han t.ex. handla mjölk efter jobbet så måste ju han ha korten. Men han är bättre nu än vad han varit iaf, trots att vi har bättre ekonomi än förut.
    Har han jobb alltså? Då kan ni ju inte ha det så himla illa?
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:11:54 följande:
    haha! Jag var nära att kalla MC tant idag. aon kallade säg själv för tönt i nomineringstråden och då kliade det i fingrarna att fråga om hon inte menade tant? Men jag lade band på mig........
    Var inte ledsen. Ni är alla tanter.
  • Pix Ladin
    2timearound skrev 2009-12-21 22:14:43 följande:
    Äsch. Jag känner mig UNG! Och vacker! jag är bara 35, det är ingen ålder. Min man är 40 och visar fortfarande leg på systemet. We´re beautiful people.
    Haha, det var det värsta.
    Jag fick visa leg. när jag skulle köpa red bull. Då blev jag TRÖTT.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?