Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-01-27 18:38:20 följande:
    Onekligen. Tror du främst är ute efter att effektivitera dagen. Helskotta...har nya glasögon & har liiiiiiiiiiiite problem med att anpassa synen
    Åh kul med nya brillor

Jag har gjort något smutsigt.... har bakat chocolatechip cookies..... rullen är i frysen nu, skall grädda dem efter en lååång dusch,,,

Imorgon är jag inte hemma, så har ingen dator.... hoppas inte ni saknar ihjäl er..
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-01-27 20:34:05 följande:
    Har suttit i bröllopsplaneringstelefonmöte. Gud hjälpe oss alla. Det är klänningar och skor och bokningar och övningar och förrätter och säckpipeblåsare och whatnot för hela köret.
    OBS: inte med mig
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-27 20:43:34 följande:
    Varför går jag och är bajjenödig en hel dag? Varför går jag inte bara och skiter? 
    du är i alla fall söt....
  • Jazza
    satakatse skrev 2010-01-27 20:44:30 följande:
    JAAAA! Hamstern kom fram, dammig och välbehållen...
    usch... jag är rädd för gnagare,,, och fjärilar, fast inte av samma anledning
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-27 20:46:19 följande:
    Men! Snäll........*rädd*
    nej nej... underförstått: du är söt men ett redigt pucko
  • Jazza
    satakatse skrev 2010-01-27 20:50:23 följande:
    jag har oxå varit rädd för gnagare men drabbades av försenad 30 års kris eller något och börja gilla dem...
    hoppas inte det smittar... på mig alltså
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-01-27 20:48:32 följande:
    jag är oksa rädd för fjärillar!!!!!!
    ja vafan ÄR det för jävla djur? hej, kolla miiig vad jag är fiiin, med mina viiingaaar.................................................

BÖ- jag är en kladdig, sticksig larvfan
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-27 20:50:58 följande:
    Hur ska jag göra då? Ska jag gå och baja eller inte? *obeslutsam* Det verkar så jobbigt......
    mät hur länge du kan hålla dig... tror aaaaldrig du klarar dig till lördag, din mes *hetsar*
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-27 20:54:14 följande:
    HAHAHAHA! Men är det inte så du brukar vara när du är på krogen och har på dig dina änglavingar? De där som E fick i julklapp men som mamma använder mest? Titta på miiiig, jag är sååå fiiiin med mina viiiingar!
    HUR vet du det??? SVARA!!!
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-01-27 20:54:42 följande:
    PRECIS vad jag oksa säger ingen förstar mig.. desutom öhh jag fladrar hit och jag fladrar dit och har ingen koll .... fan jag flög rakt in i en lampa och tog eld ...
    Exakt... och en sak som stör mig med dem, är att de har ju världens makt i sina händer (tentakler, eller vad fa de nu har): Locka dit folk att kolla på dem, och sen typ förgifta eller äta dem? Nope, bara vara läskig.... typ som att SE fräsch ut, men ha grevébeläggning på blygdläpparna....
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?