Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2010-01-10 01:10:11 följande:
    Ja jätte. Tack! Men jag mår verkligen skit. Imorgon börjar det om med kalas kl 13, och jag som har så mycket plugg att göra inför nästa vecka... känner mig så trött och stressad. Blä.Hänt nåt spännande här ikväll?
    Låter inget vidare med både förkylning & mycket plugg. Har du någon deadline näsa vecka?

Här är det varit rätt lugnt, ANOF kikade inom en stund.
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    psychocandy skrev 2010-01-10 01:14:01 följande:
    Två deadlines och så har jag halkat efter med lite annat också som jag måste rycka upp mig med... Oh jaså minsann? Synd att jag inte var här.Har du haft en bra kväll?
    Då får vi "peppa" dig näsa vecka då

Jodå, jag har haft en bra kväll. Har jävligt ont i handen bara & haft hela dagen. Jag kommer överge dig nu för ikväll - sängen nästa.

Nattinatti
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Pix Ladin skrev 2010-01-10 11:56:44 följande:
    Att jag var tvungen att avbryta min tandborstning och skulle gå och lägga mig. Plus att det inte var något att bry sig om Att han skulle ta och slappna av lite.Bakgrundshistoria:Jag anordnade en date mellan honom och en annan tjej (blond tjej på min facebook, initialer E O) och det blev katastrofalt. Han tyckte hon var dum i huvudet och hon tyckte att han var knäpp.
    Kan meddela att jag ännu inte sagt något
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-10 13:57:42 följande:
    I den här tråden ska vi hädanefter bara diskutera tulpaner och och blomgödsel (OBS! Inget som stoppas upp i analen!) och ibland kan vi även prata om flytningar för det är sådant som hör familjeliv till!INGET mer snack om samlag, nakna kändisar, grova könsord, synonymer för prostituerade eller om att stoppa upp saker i olika kroppsöppningar.TACK.
    Jaha....så spännande.

Har någon Spotify? Och en inbjudan över?
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    AtroCious skrev 2010-01-10 14:05:35 följande:
    Ptja, min brorsa har en massa invites som han inte använder. Kan fråga honom om du vill, har redan fixat åt Pixl.
    Ja tack! Söt du är{#lang_emotions_kiss}
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-10 14:05:44 följande:
    Har ingen inbjudan tyvärr
    Hade jag fått annars??
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-10 14:07:43 följande:
    Klart du hade fått
    Vad du är snäll!! Var tvungen att kolla för att se om jag skulle kramas med dig eller dra dig i örat
    Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Hej då babes!!

Ses senare

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest

Hej!!!

Har ni saknat mig?

Cogito, ergo sum
  • SimplyTheBest
    2timearound skrev 2010-01-10 18:38:41 följande:
    Ja! Har du saknat oss?
    Självklart. Hela tiden
    Cogito, ergo sum
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?