• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-01-09 21:20:18 följande:
    Hade bara 4 rätt. Skit.
    {#lang_emotions_frown}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-09 21:46:35 följande:
    Fast ändå... Det känns tryggt och bra. De människor jag vill undvika (som inte har tillräckligt med självdistans) undviker att adda mig. Det gillar jag.
    Jag tycker den är snygg. Visa på självdistans.
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-09 21:55:13 följande:
    Ett av mina problem är att jag inte bryr mig om de sociala koderna särskilt mycket. Jag försöker att vara artig och bete mig bra men jag skiter rätt mycket i hur folk anser att jag ska vara. Det kan bli problem när man träffar nya människor. Folk förväntar sig att man ska spela ett spel i ett halvår. Minst.
    Inte som jag då som faktiskt hellre slutade med FB än att ta bort några muppar jag råkade ta med alldeles i början... Riktiga PKmorsor.
  • M C

Jag tog helt sonika bort de jag inte villa ha kvar. Löjligt att ha folk där man inte ens känner och jag var bara för feg förut.
    Gamla klasskamrater är helt uteslutet. Som tur är heter jag inte samma längre så de "finner" mig inte hur lätt som helst.

• M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-09 22:00:20 följande:
    Jo! Jag la ju ner FB och påbörjade det igen förra veckan. Jag hade flera hundra människor på min vänlista som jag inte ens tyckte om. Usch. Nu är jag tillbaka, nystartad och fin. Tänker ignorera alla gamla klasskamrater.

Hejja!
  • M C
    2timearound skrev 2010-01-10 08:32:51 följande:
    Jag vill se!!!!
    Finns en fin nakebild i fyllotråden som jag klistrat in. "visa endast" är ett tips.

Och det är mer än en prinskorv!
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-10 11:51:42 följande:
    Jaha. Han ringde mig klockan elva i natt och frågade vad fan jag hade för störda vänner och varför de mailade honom.
    {#lang_emotions_sealed}
  • M C
    Pix Ladin skrev 2010-01-10 11:56:44 följande:
    Att jag var tvungen att avbryta min tandborstning och skulle gå och lägga mig. Plus att det inte var något att bry sig om Att han skulle ta och slappna av lite.Bakgrundshistoria:Jag anordnade en date mellan honom och en annan tjej (blond tjej på min facebook, initialer E O) och det blev katastrofalt. Han tyckte hon var dum i huvudet och hon tyckte att han var knäpp.
    Då vet du att man inte ska göra sånt numera. Alltid lär man sig nåt nytt.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-10 13:57:42 följande:
    I den här tråden ska vi hädanefter bara diskutera tulpaner och och blomgödsel (OBS! Inget som stoppas upp i analen!) och ibland kan vi även prata om flytningar för det är sådant som hör familjeliv till!INGET mer snack om samlag, nakna kändisar, grova könsord, synonymer för prostituerade eller om att stoppa upp saker i olika kroppsöppningar.TACK.
    Annars är det Lollias hädanfärd som är topic. Inte flytningar.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?