Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-17 15:56:45 följande:
    Konstigt, men sant!
    Fast jag sitter nog mest vid datorn av alla här också...
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2009-12-17 16:04:56 följande:
    Men jag får faan spader på det jävla aset! Om hon var här skulle hon faan få se på våld! *grrrrr*
    Länka.
  • Schnooglewookiemush
    2timearound skrev 2009-12-17 16:06:37 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-98/m49408696.html För att få en ordentlig uppfattning måste du nog tyvärr läsa en hel del av tråden.....
    Men vilket tjafs.

Btw, inte tusan ringer man 112 för sådana saker? {#lang_emotions_surprised} Jag är då iaf lärd att man endast ringer 112 om det är akut, annars ska man ringa sjukvårdsupplysningen eller åka till en vårdcentral.
  • Schnooglewookiemush
    Mariohn skrev 2009-12-17 18:59:33 följande:
    Jag stod utanför vårdcentralen och vår familjeläkare var där inne. skolan och vc ligger nära varandra. Lik förbannat blir jag lynchad av idioter som tycker att jag skulle ringt dit en ambulans och sedan polisanmält händelsen i en halvtimme medan jag väntade på ambulans. (ja det tar faktiskt lång tid när man ska redogöra för vad som hänt)
    Tänk vad ambulanser skulle kunna göra mer om man inte ringer i onödan...
    Du gjorde helt rätt!

Angående polisanmälan så tycker jag också att du gjorde rätt. Jag tycker det är läskigt hur folk kan bli galna, jag menar... Pojken som gjorde det är ju också ett barn! Barn gör misstag, och han insåg ju det och bad om ursäkt.
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-17 20:15:29 följande:
    ja gäster är jobbiga djur... om det varigt din mans hade du kunnat ge bort dom
    Jag är inte gift ju.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-17 20:16:46 följande:
    Det kommer! *nynnar på bröllopsmarschen*
    Vem ska jag gifta mig med då?
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2009-12-17 20:24:09 följande:
    ska ni inte fraga vad jag ska gjöra i kväll???? maste ju ha en anledning att tala om det ju....
    Vad ska du hitta på ikväll?
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-17 20:26:34 följande:
    Han som har gjort dig på smällen?
    Men om vi ska gifta oss så blir inte det förrän om fleeeera år, jag måste ju hitta en rik karl om jag ska gifta mig snart.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?