Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-01-19 12:27:56 följande:
    Såg en tråd som en kille hade startat där han ville att alla skulle skriva vad de hade på sig. Själv hade han tre inlägg på kort tid. I det första satt han i mysbyxor, i nästa satt han i badrock, för att i det tredje ha knäppt upp badrocken så ståndet skulle få lite utrymme.
    Hahaha så fint!  En gång var det en kille som undrade om jag ville titta på honom i webcam när han grävde in kuken i ett fransbröd, kissade i det och därefter åt upp det.  han var villig att betala. 
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 12:34:35 följande:
    Aha, intressant upplägg. Vad i det hela var det som triggade honom mest tror du?
    Jag vet faktiskt inte men jag kan ju hålla med om att en del franskbröd är lite torra. 
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 12:36:41 följande:
    Kanske hans alldeles egna variant av fattiga riddare?
    Kanske. han verkade glad efteråt iallafall!
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 12:38:02 följande:
    Så du kollade in hela showen alltså? You dirty woman.
    Tillsammans med min far, hans polare Ronny och Stefan och min lillebror. Vi drack öl och skrek av äckel och garv. Så friska är vi i min familj en fredagkväll. 
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 12:40:44 följande:
    Scary med ngn som heter Ronny.
    Han har dessutom ADHD och brukar bli grisfull och dra skämt som ingen fattar. 
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 12:43:57 följande:
    Som en riktig Ronny alltså?
    Ja
  • Mariohn

Alla är tända på Fredde. Jag märker det. 

• Mariohn
    psychocandy skrev 2010-01-19 12:55:15 följande:
    Jag får inte ligga så ofta, jag tänder på allt som rör sig.
    Jag tänder på målarna som håller på i lägenheten rakt över. Stirrade i nyckelhålet så läng att jag har fått ögoninflammation. Det blåser ju fan rätt in i ögat. 
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2010-01-19 12:58:52 följande:
    Haha! Målare är bra grejer. Det gick nån vaktmästarkille härute och skottade snö förut men han var tyvärr ful.
    Du skulle sagt till honom!
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-19 15:39:23 följande:
    Det finns endast ett husdjur som jag med nöd och näppe kan godkänna och det är hund. Allt annat är jag bara obekväm med.
    Vad är det för fel på mitt missfoster?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?