Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Freddan skrev 2010-01-18 09:27:23 följande:
    Money is not an object. Festat har jag redan slutat med tyvärr. När jag sover är det inte mycket som kan väcka mig, inte ens min fru. Hade barnvagnen kostat 4000:- så hade det känns som en lotto-vinst. Vad gäller det övriga så laddar jag mentalt varje gång jag duschar (kontemplationstid)
    Du kanske tror att du har slutat festa. Men så fort lillen är utklämd räknas varje besök som en fest. Det hoppas jag att du vet. Bjud aldrig hem vänner. (om de inte är sjukvårdsutbildade på något vis för sådana kan omöjligt göra fel angående någonting någonstans. De jobbar ju inom sjukvården. De är totalt fria från baselusker och ALLT de säger är sant. Säger man emot en sjukvårdsutbildad är man skvatt galen. (utom om det är en sjukvårdsutbildad på FL. De räknas inte) nu när jag tänker på det är det nog bäst om ni ber alla era vänner att dra åt helvete eller helt enkelt skänker bort ungen till någon i personalen på BB))
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-01-18 09:31:10 följande:
    Fast hahaha det där med barnvagnen är ju sjukt sant. Idag hittar man inte en barnvagn för under 8000- tragiskt nog. 
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-18 09:36:08 följande:
    Tragisk och pinsam skulle jag inte kalla dig. Alkoholism är faktiskt en sjukdom! 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-01-18 09:36:12 följande:
    Det tänker inte jag heller göra. Skaffade en Emma ljunga citycross och en brio kombi nu när herr liten föddes. För den summan ska de jävlaride hålla till nästa barn också. Av ren principsak!
  • Mariohn

Varför skriver jag emma ljunga? Jag vill inte leva mer. 

• Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-18 09:41:58 följande:
    Två inköpta vagnar till ett barn?
    Nej : )  Eller jo. Men inte nya Jag hade jättesvårt att välja mellan brion och emmaljungan. Brion såg så mysig ut och hade så bra fjädring så den vill jag ha nu när han är pyttig, men emmaljungan är stabil och verkar vara skitbra till en högre ålder. Så vi tänkte byta till en emmaljunga senare men så föll det sig på det viset att de hade kampanj på brion så jag köpte den tusen kronor billigare än vanligt och sedan fick vi en Emmaljunga i present av en om inköpet ovetandes morbror till mig. Och eftersom vi ändå tänkte skaffa en exakt sådan vagn senare tyckte vi att det var lika bra att behålla den!  (även om andra morsor kommer att hånskratta åt mig för att jag inte har rätt årsmodell dårå )
  • Mariohn

Det var min vagnhistoria som säkert intresserar både lång och kort!

• Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-18 09:49:14 följande:
    Fan det är respekt att ha två vagnar. Dessutom svenska märken. Ännu mer respekt.
    Nej. Det är i mitt fall korkat och ytterst onödigt. Faktiskt. Jag bor under en parkbänk. 
  • Mariohn

Alltså..Varför i helvete ska man behöva ta ut föräldraledighet på helgen för att få 80% av sin lön? Är det inte jävligt orimligt? Om man redan är ledig på helgen så ska man alltså ta ut ledighet på sina lediga dagar...Så att man blir av med föräldradagarna så fort som möjligt. 

• Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-18 14:04:02 följande:
    Är jag ful eller snygg?
    Du är en sån som inte är särskilt snygg men blir jävligt attraktiv när du öppnar munnen. 
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?