Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Det mest pinsamma är ändå tupperware. Visst kanske det är bra grejer men sist jag var på ett sådant jublade folk. Och vid helt SJUKA tillfällen.

"Detta är en bra burk"  (OOOOH)
    "man kan ha vad man vill i den" (AAAAAAAAAAH!!"
    "Det finns även lock i olika färger" (NEJJÄRDETSANTHERREGUDOOOOOH)
    "Den kostar bara 500 kr" (ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!)
    Det var en levande komedi. 
  • Mariohn

HAr någon någonsin hört talas om en burk som man inte kan ha saker i, som inte har lock? Sällan. En burk som däremot inte kostar 500 jävla spänn. Det har jag hört talas om. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-01-15 12:02:38 följande:
    Hur är medelåldern på dina partyn? Ca 65-70 eller?
    HAhahahaha nej detta var jag med mamma på när jag var liten
  • Mariohn

När jag läser rubriken på Ts föreställer jag mig en stressad thaikille som skriker "LÅLLIJJA LÅLLIJJA VÅL EL DO??"

• Mariohn

Atro nu har jag sett den lilla nya! Hon är jättefin! Hur mår du? 

• Mariohn
    AtroCious skrev 2010-01-16 17:40:28 följande:
    Jag mår helt okej i överlag. Känner mig väldigt deppig, men så fort jag lade ner amningen så blev det en smula bättre. Fick en amningsdepression med sonen, och jag blev verkligen depressionskänslor den här gången också. Verkar inte riktigt tåla alla hormoner. Rent fysiskt är det bra, men psykiskt är det sämre. Hoppas det går uppåt snart.
    Åh vad tufft :-/  Tur att det finns prima ersättning! har du tur gillar hon den kall och det är värsta lyxen hoppas att det går uppåt fort!
  • Mariohn
    Freddan skrev 2010-01-18 08:51:54 följande:
    Trodde det skulle vara en hel drös av meningslösa inlägg här på morgonen så jag kunde meddela att jag numer är en stycken stabil ägare av en Emmaljunga CityCross i sandfärg. Plus en Pampers-sponsrad blöjhink.
    Skitbra vagn! Men jag förstår inte varför du sitter här och hänger. Ska inte du bli pappa i februari? Då borde du vara ute och tjäna pengar så att du kan ta ledigt de kommande tio åren eftersom du då måste vara hemma och övervaka ditt barn som inte kan ta hand om sig själv och aldrig borde skaffats om ni tänker utsätta det för den tortyr det innebär att träffa kompisar och leka varje dag medan föräldrarna är på jobbet. 
    Risken finns att ert lilla barn riskerar att lära sig någonting. kanske något fruktansvärt. Som att det finns socker. Dessutom borde du VERKLIGEN ge dig ut och köpa diverse presenter åt din kvinna (som ju inte är en kvinna utan bara en annan människa. Varför ska man dela in allting i kön? Men nu är hon en kvinna eftersom det handlar om att få presenter) som ska föda dig ditt barn. Det är nämligen en baggis för pappan att se hur hans älskade brutalt utsätts för inre krafter som river henne mitt itu för att bryskt göra honom till pappa. Något som du som man inte oroar dig för eller tänker på eftersom du är man. (även om det absolut inte finns några könsroller i övrigt dårå). 
    Så. Martj pangkaka!
  • Mariohn
    M C skrev 2010-01-18 09:05:26 följande:
    Träsket där plånboken är tom - inte för att man festat utan för att man behöver blöjor och torklappar. Träsket där man är konstant vimsig i huvudet - igen inte för fyllan utan för att man inte minns när man sov ordentligt senast. Träsket där man är glad över att ha bränt 4000 lök på en jävla vagn - den kostade 5500 för några dagar sen. Summor som i fornstora dagar betydde åtminstone två månaders mat och dryck. Träsket där man kämpar sig upp till ytan, letar sig in här och tycker att alla härinne beter sig normalt och sansat. Träsket där närvaron av intelligenta samtal begränsar sig till att konstatera att FL är en samlingspunkt för korkskallar och att vi minsann inte är det. Men i hjärtat vet vi alla att vi är minst lika knäpp som pöbeln. Träsket där "rena tröjor" är lika sällsynt som "fina gåbortkläder". Varmt varmt välkommen Freddan!
    Hahahaha det där har inte drabbat mig än Förlossningen var en mardröm och veckorna efteråt var en kroppslig mardröm men allt det där som alla pratar om har jag sluppit (hittills)
  • Mariohn
    M C skrev 2010-01-18 09:07:26 följande:
    Samma tanke som jag hade fast en annan vinkel. Vi ser bergis likadana ut med.
    Haha starta en tråd om det
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?