Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-08 22:30:30 följande:
    du kan ta och lysna pa mozart det tycker jag att du ska!
    Nej.

Jag har suttit och skrattat så jag gråtit åt vissa trådar idag. Nu är det dags att sova

ignatius skrev 2009-12-08 22:55:18 följande:
    Jag är lite nyfiken på hur många av de blivande brudtärningar som har gått upp lite i vikt det senaste året det är som kommer att snegla lite misstänksamt på maten när de äter middag med den blivande bruden.
    Tärningarna?
    ignatius skrev 2009-12-08 22:55:18 följande:
    Jag är lite nyfiken på hur många av de blivande brudtärningar som har gått upp lite i vikt det senaste året det är som kommer att snegla lite misstänksamt på maten när de äter middag med den blivande bruden.
    Jag är helt matt av att ha skrattat så åt de arga damerna i den där tråden nu. Jag klarar inte av mer idag

Pix Ladin skrev 2009-12-09 09:42:13 följande:

Jag gjorde entré med solglasögon på. Det var bara det jag ville säga.
    Tönt

Helvete, glödlampan behöver bytas ut

Nu har jag plöjt genom ca 120 sidor. Har bara 350 sidor kvar. Som ska vara läst tills imorgon kl 8

dysleskikern skrev 2009-12-09 17:18:23 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-09 17:17:29 följande: Fy fan. Jag har också en deadline till imorgon, men det är skit som ska skrivas så jag kan inte fuska vare sig inför mig själv eller nån annan.
    Jag inser mina begränsningar och kommer bara läsa ut de 85 sidor som finns kvar av ena boken, + anteckningarna från föreläsningen, sen får det bära eller brista...
    Jazza skrev 2009-12-09 17:23:51 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-09 17:17:29 följande: Har vi hunnit skriva så mkt? Eller hur många trådar har du på gång, egentligen? Trådslampa!
    Men din jävla apa. Jag pratar om kurslitteratur nu

Och eftersom jag suttit och läst den skiten så har jag inte alls hunnit hänga med i mina favorittrådar
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?