Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2010-01-22 21:08:12 följande:
    Tror att det är dags att dumpa.
    ja... läbbig typ
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Haha, jag var full och rökte i lördags

• Jazza
    Freddan skrev 2010-01-25 08:58:05 följande:
    Tänkte delge er en interssant aha-upplevelse jag fick i duschen i morse. Om en dryg månad blir min fru en milf och uttrycket milf har en viss porrig ton över sig. Så allltså, kommer jag att dela säng med en porrig milf. Ni kvinnor som redan genomgått denna förändring, känner ni er som porriga milfs?
    Jag känner mig alltid porrig..... (seriöst, alltså) jag är sån av naturen...
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-25 08:40:09 följande:
    Hej vackra Jazza! Va skönt att du överlevt helgen!
    Hej darling! Ja, gud vad kul det var! Hon som var sjuk blev frisk, så alla fyra träffades sån energiboost, va..... tapas, vin och appletinis
  • Jazza
    Freddan skrev 2010-01-25 08:45:20 följande:
    Och det är ovanligt eller?
    Käften
  • Jazza
    Freddan skrev 2010-01-25 09:06:33 följande:
    Inte alls menat som ngt otrevligt. Det var en fråga ställd i all välmening, som ett led i att försöka lära känna att intressanta kvinnor i denna tråd.
    Svarade i gammal vana att alla slänger käft... bara för dig att joina...
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-25 09:40:52 följande:
    Om 4 veckor kommer jag vara snygg igen och få knulla massor.
    hehe, låter som en dröm.... jag får knulla ändå, men vill bli smal fort nu..... men men, tränar på...
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-25 10:33:24 följande:
    Är ni stolta över Sveriges stormaktstid? Det är inte jag. Jag är iofs inte svensk, men under 1600-talet var mina förfäder svenskar. Många av dem var officerer i armén och med om erövringståg ute i Europa. Jag tycker det är rätt skamligt.
    Jag är bara stolt över saker jag själv har kunnat påverka....
  • Jazza

Vad gör ni? Vi har sovit middag lääänge alla vi flickor hade ett stooort behov av de, de är snoriga de små grisarna. Fan, min käke har låst sig.. eller, den sitter inte fast, men gör sviont... Undrar om det är en skada från gårdagens bakissex? Dock kan jag äta, så jag har ingen nytta av detta och jag kan även prata, så motherfuckern gynnas inte heller av åkomman.....

• Jazza
    lokisse skrev 2010-01-25 15:48:52 följande:
    i mitt fall handlar det väll om att jag inte behöver mycke sex och p medel är inte sa där riktigt min grej...mar daligt av p piller och andra hormoner...
    Kan varmt rekommendera kopparspiral.... smaskiga grejer, det
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?