Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 11:08:59 följande:
    Jag tänker så här: När världen erbjuder sådana underbara goda råvaror, varför begränsa sig till speciella tillfällen om man kan äta det varje dag?
    Du är lite av en förebild! MEn du borde variera med skaldjur ibland! 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 11:12:13 följande:
    Jag äter inte skaldjur! Men jag gillar nog annat också, som äggmacka, hallonsaft, och lasagne
    Ägg är ett skaldjur. 
  • Mariohn

hallonsaft är ju smurfigt. Och lasagne påminner mig om skolans lasagne. Som jag var den ENDA som tyckte om Alla andra tyckte att den var skitäcklig. Så jag vågade inte äta den.

• Mariohn

Någon här som haft erotikparty?? Jag har haft två. Det första var tråkigt med tråkiga grejer. På det andra satt vi här hemma 15 tjejer och väntade på hyndan som ringde och hade fått motorstopp så hon kom klockan 01 på natten istället för klockan 21 som bokat. Ska jag ha ett till? Jag tycker verkligen inte att det är roligt alltså. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-01-15 11:18:26 följande:
    Haha! ja nu får ni nått att prata om du och AÄFM!
    Tycker hon också att det är tråkigt? 
  • Mariohn

ANnars kan man alltid ha ett ljusparty och köpa värmeljus för det tredubbla priset. 

• Mariohn
    Mariohn skrev 2010-01-15 11:24:08 följande:
    ANnars kan man alltid ha ett ljusparty och köpa värmeljus för det tredubbla priset. 
    Då kommer Eva. Det är jätteroligt att föreställa sig att hon pratar om könsorgan och sex istället när hon förklarar under ljuspartyt. "Det är viktigt att klippa av veken för längsta hållbarhet" och "när man använt färdigt måste man tumma in kanterna så att inte innehållet rinner ut" joja men OK. Jag är så mogen. 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 11:36:16 följande:
    ja men jag tänker inte gå
    För att det är tråkigt ellerhur?
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 11:55:25 följande:
    Har aldrig varit så jag vet inte, men det känns så löjligt.
    Det är det. Och ÄCKLIGT. De skickar runt smakprover på olika saker som alla tar på fingret. Hur jävla äckligt är inte det.  Och sedan visar kärringen upp skitpinsamma kläder som man hellre skulle dö än att ta på sig och vibrerar med lite olika saker. Slutligen blir allt pinsamt eftersom alla känner sig tvugna att köpa något av artighet etersom hon ändå kom dit så alla köper det billigaste utom jag som stjäl en penisvibrator omedvetet och sedan är det slut. 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-15 11:58:58 följande:
    Hahaha that seals the deal, jag blir hemma
    ja! För din egen skull! 
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?