Inlägg från: SimplyTheBest |Visa alla inlägg
  • SimplyTheBest

Lolilla lolilla, var är du?

dysleskikern skrev 2009-12-06 15:00:24 följande:
    Hej snyggo. Ja, det är ju det jag oroar mig lite för, men med lite bättre självdisciplin och planering än vad jag har nu så kanske det går.
    Jo, det funkar med planering. Det var det som brast lite för min del. Satt ofta och tentapluggade natten innan
  • SimplyTheBest
    dysleskikern skrev 2009-12-06 15:07:32 följande:
    Haha, jo känner igen. Vi har ganska många hemtentor som jag sitter och hamrar fram halvt i sömnen och med tårar av frustration i ögonen några timmar innan deadline. Har nästan blivit så van vid det att jag tror att det ska vara så. Men eh, det finns nog bättre sätt.
    Hade typ inga hemtentor. Satt i tentasalen med något sömninga ögon och försökte få hjärnan att vakna upp.

Haha...det värsta var gången då vi festat järnet dagen innan...satan vilken dålig tenta jag gjorde då
  • SimplyTheBest

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 21:56:54 följande:

Runkar av David Hasselhoff. Själv?
    Lite örk-varning på det. Rensar löständerna gör jag, har som tradition att göra det på söndagarna.
  • SimplyTheBest

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 22:04:22 följande:

Han är en riktig slapptask men jag gillar utmaningar. Jag kan ju inte alltid hålla mig till prettyboys som Darin.
    Mjo...men just den utmaningen får du behålla för dig själv. Du kan även få behålla Darin. Jag har Jensen Ackles och Hugh Jackman. De RÖR ni INTE!!!
  • SimplyTheBest
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:09:14 följande:
    Inget. Sambon gick just och la sig, så nu ligger jag själv i soffan och väntar på att bli trött.
    Du lär somna i soffan. Lovar.
  • SimplyTheBest

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-06 22:09:24 följande:

Men Aragorn är min.
    Jaja...helt och hållet din.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?