Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 08:58:55 följande:
    Blev du ledsen i ögat?
    {#lang_emotions_coffee} *bjuder snällt*
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 09:01:50 följande:
    Jag hatar kaffe, ge mig en öl istället.
    Det är lite för tidigt för mig, tyvärr. Måste faktiskt jobba idag. Men först ska jag shoppa!
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 09:05:56 följande:
    Jag ska också. Smink. Så jag blir den hetaste jäveln i stan på lördag.
    Julpynt. Ska skylta butiken idag.
  • 2timearound

Nej, nu ska jag bajsa och borsta tänderna. Ha en trevlig dag, alla smygsupande tjockisar!

• 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-30 17:47:58 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-11-30 17:38:46 följande: Nä men hade jag suttit inom räckhåll för honom så hade han säkert gjort det. Han hade nämligen nån pinne i handen, en (konst)målarpensel som han slog på allt han nådde. Detta var i en buss.Sen var han ful och hade glasögon, och hela resan satt han fan i sin kärra och gjorde sånadär accelerationsljud JÄTTEHÖGT och sen vid flera tillfällen ropade han så hela bussen hörde "OJ NU KOM DET BAJS!"Han var säkert 4-5 år gammal, men såg ganska efterbliven ut. ALldeles för stor för att sitta i vagn iallafall.
    Hahahaahaaa! BAJS BAJS BAJS! Eller som min Alice säger om sin lillebror......han är en bajskorv med kiss och en liten prutt på. Det är kärlek!
  • 2timearound
    M C skrev 2009-12-01 08:48:18 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 08:45:05 följande: Min farmor såg ut sådär jämt. Har du tweedkjol till? Eller är det ylle? På sommaren hade hon bommullskjolar. Hon hade alltid förkläde och bakade. Och vävde. Är det den bilden du vill projicera på effellaren?
    *kiknar av skratt*
    Samma samtalsämne som igår morse, ser jag. Har ni pratat om det hela dygnet?
  • 2timearound

Vad spännande AÄFM! Är du från polen? Kan du inte berätta om hur det vara att växa upp i ett fattigt land? Jag menar, alla kan ju inte vara Izabella Scorupco, eller hur?

• 2timearound
    M C skrev 2009-12-01 09:06:45 följande:
    Jag får flashbacks till den kvinnan i bröllopsprogrammet som gifte sig i polen. Hon var verkligen "princessa för en dag" med pukor och trumpeter. Var det du mesen?
    Mesen på dig själv du!
    Ja, är hon inte lite så? Ful vill vara fin liksom.....
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2009-12-01 17:44:10 följande:
    Hade det inte varit för att jag förstår att du är ute efter att provocera, så hade jag gett dig en smäll på käften, alternativt använt dig som ett skräckexempel i min utbildning och hängt ut dig på socialförvaltningens hemsida i hopp om att någon med mer vett (och etikett) förbarmade sig över dina små krakar till förlorade barn. Men nu är det ju inte så. Du är en provokatör av låg rang och hela ditt väsen skriker missanpassad, uttråkad, stackars nyförlöst mamma. Finns det inget annat du kan sysselsätta dig med än att starta krig på familjeliv? Hade det inte varit för att du med stor sannolikhet bor under en grå liten sten i en förort till en håla, så hade du kanske kunnat hoppa på en föräldrarutbildning. Om de inte är selektiva i sitt urval, vill säga. Då hade det varit kört även för dig. fick jag till svar när jag råkade skriva "varför curla spädbarn"
    Wow.......*mållös*
  • 2timearound
    AtroCious skrev 2009-12-01 18:28:51 följande:
    Det värsta är att han säkerligen går hem och säger att jag snart kommer att bli vräkt för att det stinker i lägenheten. Men men, är bara ett patetiskt psykiskt stört socfall för honom ändå.
    *klappar*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?