Inlägg från: PixL |Visa alla inlägg
  • PixL

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 21:58:42 följande:

Nä men jag har väl dödat några miljoner hjärnceller tack vare mina Belmont Blue's
    Vad är det?
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 21:59:15 följande:

Alla killar hänger i religion och ockult, då blir det lite bättre.
    Ja, det kan vara så. Dock har jag träffat på några killar på FL som i mångt och mycket matchar deras fruar och flickvänner.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:01:05 följande:

Cigaretter. Blå Belmont.
    Men USCH. (Säger hon som för länge sedan slutat röka och numer snusar).
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 22:01:42 följande:

Har du inte sett min morphade bild? Den är lik.
    Är du även personen på gruppbilden?
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 22:04:00 följande:

Nej, tyvärr.Möjligtvis blickfånget på bröllopsbilden.

Ge hit en normal bild då. Det där du har gjort är ju fusk.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:04:07 följande:

Gott Fast jag rökte sista idag. Var bara rökare i tre dagar. Nu återgår jag till feströkning igen
    Ja, men det är ju idiotiskt att snusa också. Men jag höll upp då jag var gravid. Kan sluta när jag vill. Det är sant, men jag har helt enkelt inte lust.
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:08:14 följande:

Men PixL du måste ju visa dig själv också!
    OM jag ska lägga upp bilder på mig kommer jag inte att göra det på FL. Jag är alltför hatad här. Kanske på facebook men då kommer det att bli ramaskri eftersom jag avreggat mig en gång och alla mina 561 vänner eller någonting sådant kommer att hävda att de är dissade och att jag hatar dem (vilket jag delvis gör).
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 22:11:23 följande:

Tack! Det är du med gumman!
    Men det tycker jag också! Bara det att jag vill se mer av dig!
  • PixL

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 22:12:58 följande:

Du kan lägga till mig som facebookvän och skapa ett hemligt album bara jag får se
    Okej. Men jag kan snabbt och lätt säga sanningen om varför jag avreggade mig från Facebook. Jag hade en pojkvän en gång i tiden som jag tyckte väldigt mycket om men dumpade. Vi blev vänner på Facebook, jag skrev ett meddelande till honom som var jättesnurrigt, jag bad om ursäkt och hej kom och hjälp mig. Sedan kom jag på att jag var gift och absolut inte ville ge honom några inviter. Jag var alltså tvungen att avregga mig.
  • PixL

M C skrev 2009-11-26 22:15:01 följande:

Tack!Va gulliga ni är ikväll, lite okarakteristiskt faktiskt.*smala ögon*Vad har ni i kikaren?
    Sex så klart, du då?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?