Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-16 15:02:40 följande:
    Ibland HATAR jag kunder. Vissa är så jävla dumma i huvudet att man vill sparka ut dem och be dem dra och då gör jag det. *arg*
    rätt sa!!
    Difficile est saturam non scribere
  • lokisse
    2timearound skrev 2009-12-16 15:16:20 följande:
    Vi säljer smycken från ett märke som heter Thomas Sabo. Vi är jätteduktiga och har gjort det i flera år. Det finns ca 150 butiker i Sverige och vi är någonstans mellan de 30-40 bästa butikerna.  I torsdags kom det in en kvinna och tittade på smyckena med en av mina anställda, linda. Hon kan det mesta och är jävligt rutinerad. Kunden tttade ut ett armband för 298 kr och en berlock för 298 kr som hon lade undan. Hennes gamla morsa kom dagen efter och köpte varorna. Hon fick toppentrevlig service, erkände de själv, och dessutom en fin almanacka från Sabo som är värd ca 150 kr i julklapp av oss.I måndags kommer kvinnan som tttade ut det in i butiken och påstår att Linda minsann sagt att berlocken kostade 249 kr. ALLA berlocker slutar på 98 så att Linda skulle ha sagt fel är högst osannolikt. Och om hon mot förmodan gjort det så är det ändå 298 som gäller.Linda och Michaela bad så mycket om ursäkt, trots att de inte gjort något fel, visade katalogen med priset och förklarade. Kärringen gav dem onda ögat och frågade om de inte tänkte göra något åt det? Nej, det kan vi tyvärr inte, eftersom ni betalat rätt pris.Idag kommer morsan in och fortsätter tjata. Trots att de fått förträfflig service, fint inslagna paket, julklapp för 150 kr gratis SÅ ÄR DE ÄNDÅ INTE NÖJDA och ska lämna tillbaka varorna. Jag blir så jävla matt. Jag sa bara lämna tillbka det, någon annan blir glad över att få dem.
    helt rätt handlat. dom försöker pruta!
  • lokisse
    2timearound skrev 2009-12-16 15:20:40 följande:
    Nej, det är inte det. De tycker att vi är DÅLIGA, för att de själva har hittat på ett pris som de tycker att vi ska ta för varan. om de prutat hade man ju kunnat säga nej, tyvärr sätter vi inte ner dessa varor och så hade det varit utagerat. Nu blir det skäll och bråk istället.
    det finns dom som satt det i system för att fa ner priset
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-16 15:59:50 följande:
    Ja han är ok. Jag är inte ok. Jag är helt traumatiserad på allvar. jag har aldrig upplevt sådan ilska och då har jag varit jävligt arg många gånger
    fy faan!
    satan!
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-16 16:31:34 följande:
    Ni är så rara. jag har lugnat ner mig och äter pepparkakor nu. Istället för att håna barn med diagnoser.
    ät inte för manga bara da blir du snäll
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-16 16:38:41 följande:
    Haha ja verkligen. Och så kanske min diagnos försvinner. Jag bara måste ju ha en efter hur jag betett mig idag. så ingen kan hålla mig ansvarig menar jag.
    du kan fa lite av mig.
  • lokisse
    Mariohn skrev 2009-12-16 16:41:17 följande:
    Vi kan dela?
    jag har sa det rältcker till ett helt tomte kompanie
  • lokisse
    2timearound skrev 2009-12-16 16:47:03 följande:
    Tack för stödet snälla medtrådare, jag är liite mindre arg nu, men bara lite. Mest arg är jag på min man som tyckte att jag skulle löst problemet genom att ge kunden 50 spänn tillbka Vi ser olika på det där..........
    da far du dra dom fran hans veckopeng tycker jag
  • lokisse

vad gjör ni??

• lokisse
    psychocandy skrev 2009-12-16 18:31:24 följande:
    Haha, nej. Men han har varit iskall sedan den gången, och nickar bara när vi ses trots att vi brukade stanna och prata förut. Långsint tråkig människa.
    var glad att du är av med honnom..
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?