2timearound skrev 2009-12-16 15:16:20 följande:
Vi säljer smycken från ett märke som heter Thomas Sabo. Vi är jätteduktiga och har gjort det i flera år. Det finns ca 150 butiker i Sverige och vi är någonstans mellan de 30-40 bästa butikerna. I torsdags kom det in en kvinna och tittade på smyckena med en av mina anställda, linda. Hon kan det mesta och är jävligt rutinerad. Kunden tttade ut ett armband för 298 kr och en berlock för 298 kr som hon lade undan. Hennes gamla morsa kom dagen efter och köpte varorna. Hon fick toppentrevlig service, erkände de själv, och dessutom en fin almanacka från Sabo som är värd ca 150 kr i julklapp av oss.I måndags kommer kvinnan som tttade ut det in i butiken och påstår att Linda minsann sagt att berlocken kostade 249 kr. ALLA berlocker slutar på 98 så att Linda skulle ha sagt fel är högst osannolikt. Och om hon mot förmodan gjort det så är det ändå 298 som gäller.Linda och Michaela bad så mycket om ursäkt, trots att de inte gjort något fel, visade katalogen med priset och förklarade. Kärringen gav dem onda ögat och frågade om de inte tänkte göra något åt det? Nej, det kan vi tyvärr inte, eftersom ni betalat rätt pris.Idag kommer morsan in och fortsätter tjata. Trots att de fått förträfflig service, fint inslagna paket, julklapp för 150 kr gratis SÅ ÄR DE ÄNDÅ INTE NÖJDA och ska lämna tillbaka varorna. Jag blir så jävla matt. Jag sa bara lämna tillbka det, någon annan blir glad över att få dem.
helt rätt handlat. dom försöker pruta!