• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Mest synd är det om mig. Min morsa är här. *suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucki*

• M C
    SimplyTheBest skrev 2009-12-27 12:47:13 följande:
    Händer här idag då? Nada?
    Jag är här och fri från tyrranen!

Kommer inte träffa henne på minst tre veckor - en dröm för bra för att vara sann.
  • M C

Varför är det så? Att en individ förstör en hel jul. Bedrövligt. Men som tur är var det på annandan i år, alla vanliga år brukar det vara en parad av idioter man ska gömma sig från hela jävla julen.

• M C
    Mariohn skrev 2009-12-27 15:30:59 följande:
    På allvar. De är sjuka i huvudet. Fattar inte varför man inte bara slänger bort idioterna. tack för att jag fick ventilera.
    Ventilera på. Det är bra med sådana häringan trådar.
    Jag höll på att göra mig olycklig på morsan, sånt vill man liksom få ur sig.
  • M C
    Mariohn skrev 2009-12-27 15:38:01 följande:
    ni tröstar inte mig.
    *kramar om*

Mest för min skull egentligen. Jag behöver "se" lite vanliga muppar. Att enkom frotteras med en narc är VÄÄÄÄÄLDIGT på frestande.
    Hur hårt får man bita ihop?
    Tex så tog hon på sig försvarsrollen gentemot svärbitchen - som hon hatar! Allt för att trycka ner mig.

Vad gör grannungarna då?
  • M C

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-27 15:40:00 följande:

Äckel

Jag gör det inombords men är för sjuk för att kunna ge uttryck för det!
    Stackars. Men du hínner bli bra till nyår vettu.
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-27 16:02:18 följande:
    Shoppingdjävulen for i mig. Men jag har köpt så mycket fiiiiint!
    Häääärligt! Vaddå tex?
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-27 16:06:47 följande:
    M C skrev 2009-12-27 16:04:01 följande:
    En röd väska som jag har gått och trånat efter ett tag. Några festtoppar, kjolar, byxor, mönstrade strumpbyxor, en vardagsklänning och en jättefin svart klänning i något blankt stretchigt material som jag tänkte ha på nyårsafton. Och så lite blandat smink. :)
    Du har haft en heldag ser jag! Det är så kul att shoppa när man har lust och pengar samtidigt.
  • M C

Floriano Lutrell skrev 2009-12-27 16:23:47 följande:

M C skrev 2009-12-25 16:03:49 följande:
    Det är min paradgren. Ett riktigt partytrick. Men å andra sidan så var jag hos vänner, den sortens vänner som sett värre saker. Så ingen reagerade på min lilla tupplur.
    Ett trick väl värt att bevara för eftervärden.
  • M C

Floriano Lutrell skrev 2009-12-27 17:01:22 följande:

M C skrev 2009-12-27 16:53:30 följande:
    Tycker du jag ska skriva ihop en avhandling om hur det går till? *funderar*
    Ja absolut! Du får börja med att få det på film och lägga ut det på youtube!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?