Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-12 19:25:24 följande:
    Grattis i förskott, men säg till sen är du snäll så jag kommer ihåg att gratulera på din födelsedag också! Fan, jag måste hoppa av min egen tråd... jag vet inte vad som är på riktigt och vad som är ironi längre. Utom jag själv.
    Det spelar ingen roll.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-12 21:31:24 följande:
    Ja, visst får du vara det. Vill inte gifta mig förrän om några dock. Sen så måste man ju spara ihop pengar, det är dyrt med bröllop.
    Nähä. Mitt bröllop kostade ingenting.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-12 21:41:09 följande:
    Säg inte så du är ju höggravid och sånna har inte sex!! Fan fick ångest när jag porrsurfade för några dagar, sedan såg att det fanns en film som hette sausage for two och så var det en höggravid tjej på en bild!*Blev själsligt ärrad*hm borde kanske starta en tråd om det
    Ja, jag säger usch för gravida kvinnor och knullande. Där går fan min gräns. Okej, okej, jag hade sex när jag var gravid men det var inget porrfilmsknull direkt.
  • Pix Ladin

Var är alla intressanta trådar som jag har missat idag? Jag har tråkigt.

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-12 21:48:54 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-12 21:42:40 följande:
    Ja det lutar åt att karln denna graviditet får köra Vargmetoden längre än de sista månaderna.Sex är ju för fan svinjobbigt när man är på tjocken det guppar, gungar och är ömt rap rap rap så romantiskt!
    Skedsex funkar väl?
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-12 21:50:20 följande:
    För varje dag som jag hänger i den här tråden vill jag ha barn mindre och mindre.
    Träffar du barn ibland och i sådana fall, vad är det för skitungar?
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-12 21:52:39 följande:
    Dom är ena jäkla erotikdödare men annars är dom bra att ha. Trodde inte att man kunde ha mindre sex än vad vi hade förra graviditeten men nu har vi ju ett barn utanför magen som det är svårt att smita undan ifrån.Tjoho Pixl vet inte om du hittat hit om inte www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49322303.html
    Jag är jättetrött på Idol-Erik.
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-12 21:53:51 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-12 21:50:59 följande:
    Säkert men hur kul är det jag är inte skedtjejen ska det va så ska det va och inga meserier.
    Skedsex är underskattat. Det kan man även ha i sömnen.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?