Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 10:29:11 följande:
    Jag såg bra ut då. Det var optimalt. Jag har inte en sån kroppstyp att jag ser "tunn" ut. Hatar folk som ser ut som de ska gå sönder om man tar dom hårt i armen.
    *funderar på om jag ska gå ner ännu mer* Vill vara lite tunn!
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • 2timearound
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 10:30:23 följande:
    Jo tack
    Du fick en igår, den föll platt, nu får du inga mer.
  • 2timearound
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 10:34:06 följande:
    Måste ha missat det. *fulgråter litegrann*
    Så går det när man inte läser ikapp.
  • 2timearound

Som minst har jag vägt 44 kg. Men då var jag sjuk i anorexi. Nu känner ni mig lite mer.

• 2timearound
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 10:47:42 följande:
    Kan vi inte sluta med vikt och mattjatet? Vi beter oss sjukligt.
    Vi är sjukliga. På alla tänkbara nivåer
  • 2timearound

Jag har en knäpp grej att dela med mig av. Det stör mig och jag borde säkert göra en tråd om det

Jag var kompis med en tjej, H, i över tio år. Hon är lite äldre än mig och efter några år kom hennes första barn. Vi fortsatte vara kompisar och jag har alltid format mig efter hennes och hennes barns behov (tycker jag). Jag åkte alltid till henne, jag gjorde det hon ville göra när vi träffades osv. Till saken hör att hon är inflyttad från en annan del av landet och inte hade så mycket kompisar i Sthlm, så jag kände alltid ett visst ansvar för henne. Hon var dock jävligt dålig på att höra av sig, men det var ok för mig de första 10 åren. Vi var liksom kompisar ändå. Jag är säker på att hon uppskattade mig även om hon var usel på kontakten. 
    När vi fick vårt första barn, var hennes stora, så då sa jag till henne att nu kommer hon att få anstränga sig lite mer om hon vill ha en bra kontakt. Sen slutade jag att höra av mig, eg bara för att se var som hände. Det tog drygt ett år sen ringde hon från jobbet. Eftersom hon inte kunde  prata ordentligt blev det inte mycket till samtal. Lite artigt sådär. Hon förslog inte någon träff eller att hon skulle ringa senare och jag bara avvaktade.
    Det var ca 5 år sedan. Nu kontaktade hon mig nyligen på fb och sa att hon saknade mig och undrar om vi kan vara kompisar igen. jag sa självklart men det måste vara på nya villkor, så att vi blir jämlika i vår vänskap. Bra ide tyckte hon. 
    Till saken hör att hon är polis och nu gör utlandstjänst i ett annat land. Vi skulle ha setts på en fika och lite snack nu över jul men det hanns inte så vi sa att vi ses nästa gång hon kommer hem i februari. Så långt inga problemos. Men så ser jag för ett par dagar sen att hon tagit bort mig som vän på fb. Jag blir såklar väldigt konfunderad och skickar ett  medd och frågar. Hon sägar oj förlåt! vi har blivit tillsagda att inte vara privata och så på webben (av arbetsgivaren då) och att vi ska avveckla vår fb. Ok, tänkte jag, låter logiskt. Hon har tagit bort sin familj, noterade jag också. Men det finns andra av hennes vanliga vänner kvar och typ varje dag så tillkommer nya. Detta STÖR mig djävulskt, vad faan ska jag göra? Känner mig liksom ratad, IGEN.....
  • 2timearound

Tack alla som orkade läsa min text. Jag håller med er, jag skiter i henna. Men det var ju hon som tog upp kontakte efter 5 år och vill bli kompis. Jag hade lagt henne på hyllan för flera år sedan

• 2timearound
    2timearound skrev 2010-01-04 13:10:28 följande:
    Tack alla som orkade läsa min text. Jag håller med er, jag skiter i henna. Men det var ju hon som tog upp kontakte efter 5 år och vill bli kompis. Jag hade lagt henne på hyllan för flera år sedan
     Äter samtidigt som jag skriver, kanske märks.....
  • 2timearound
    Floriano Lutrell skrev 2010-01-04 14:36:15 följande:
    Gambiagate var väl mest en pinsam historia om jag minns rätt?
    Fattade aldrig grejen........*vill få det förklarat som för en idiot*
  • 2timearound

Yo!

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?