• M C

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-22 22:51:55 följande:
    Det förklarar ju varför du är så jävla dryg. (Det är en oskriven lag att man måste tycka att Sundsvallare är dryga om man bor i Härnösand, likväl som ni måste kalla oss för patetiska lantisar)Ni har en stor biograf iaf! Jämfört med här...
    Eran bio är knappt en hemmavariant.
    Men det spelar ingen roll, en av mina absoluta faviroter bor i här nös and.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2009-12-22 22:53:48 följande:
    Tack SJälv säger jag bara: Skåne. Det säger det mesta
    Syrran är från Lund. "Kan" lingon...
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-22 23:03:12 följande:
    För helvete. Jävla julstök. Billigt dåligt papper, katterna äter snören, mannen skrev fel på etiketterna på ALLA sina klappar för tredje året i rad, jag fick spränghuvudvärk och skrek HÅLL KÄFTEN JOSH GROBAN till julskivan.
    Till JOSH?

Nej nu! *GAH*
  • M C

Roligt att läsa om er! Men om ni ursäktar så låter alla likadana, inget negativt menat utan mer som en observation. Eftersom jag komemr skriva samma sak så ber jag om ursäkt i förväg.

Jag är pratsam, högljudd och snabb om jag får bestämma själv. Ibland är jag tyst, det beror på.
    Gester kommer när jag dricker vin, annars sitter jag still. Det är bara truten som går på mig.
    Klär mig i jeans och tröja. Är en tomboy, har alltid varit. Har på senare år insett värdet av en snygg och kort kjol men föredrar byxor.
    Är totalt opryd. Drar grova sexuella skämt och leder väldigt ofta in konversationer i sex o snusk. Men inte IRL direkt, mest på nätet.

Men mest är jag en generös och snäll mupp. Man får stå ut med pladdret bara så har man en God Vän.

• M C
    2timearound skrev 2009-12-23 11:50:43 följande:
    Det var inte kläderna jag ville åt utan att alla här är pratsamma och lite högljudda...
  • M C
    AtroCious skrev 2009-12-23 14:59:39 följande:
    Hur fan slår man in en pulka?
    Med två pappåsar (en från varsitt håll) under så inte snygg-pappret går sönder om man flyttar på den.
  • M C
    siamusen skrev 2009-12-23 15:02:47 följande:
    Kära Vänner! VIKTIG INFO!Den store profeten HonSomHarEnLångStörigNicklas sitter i exil i en snödriva och fryser. Skulle dock hâlsa och önska er alla en riktigt God Jul Så:God Jul and all the best Från er lilla Exil-Profet
    God JUL påre!
  • M C
    AtroCious skrev 2009-12-23 14:58:03 följande:
    OCH mina datamus håller på att gå sönder. Diskmaskinen diskade inte rent. Hade satt ut en soppåse utanför dörren tills sambon kunde gå iväg med den, men han glömde det i morse. Nu har fåglar varit där och tagit sönder den, ligger potatisar utanför dörren.
    Jag köpte två igår på C-O. Älskar deras lilla med dubbelklickfunktion och den kostar bara en hundring. Väldans hållbar!
  • M C
    psychocandy skrev 2009-12-23 15:23:19 följande:
    *panik*När är barn för gamla för målarböcker?
    Inte i den åldern iallafall. Bra idé!
  • M C
    siamusen skrev 2009-12-23 15:31:54 följande:
    Nagon som vet om nagot speciellt hânde i G-molls WT-barnfödartrad?Hon kan se vad ni skriver förövrigt om ni vill moona eller sa.
    Nope. Sorry vännen.
    Tips: man kan skriva saker i den lilla pratbubblan och man kan ändra sin avatar om man har lust.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?