![HonSomHarDetLångaStörigaNicket](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket
|
-
-
2timearound skrev 2009-12-22 23:11:59 följande:Är det bara jag som är trött på henne? *fular mig*
knappast
-
Vänner är överskattat!
-
Några saker som kanske står ut som väldigt svårt att tro om mig är att folk irl brukar se mig som jävligt trevlig och smart.psychocandy skrev 2009-12-23 00:07:50 följande:Surt sa räven om rönnbären? Skulle förvåna mig om du hade många vänner så förhärdat elak som du är, pastapuckel.
Jag har en jävligt god social förmåga men är ensamvarg och trivs med det. När jag mötte karln så fyllde han även ut platsen som "bästakompis".
Jag har några komisar kvar men jag hatar att ringa och är sällan den som tar initiativet till att umgås.
De kompisar jag har är jävligt bra och som tur är har de även andra vänner. Har dock faktiskt på sistone för första gången i mitt liv börjat kännt mig lite ensam. -
*myser*psychocandy skrev 2009-12-23 00:30:31 följande:Fattar jag väl att folk ser dig som både trevlig och smart, inte alls svårt att tro. Det krävs en genuint bra person för att kunna vara elak på ett roligt sätt, har jag lärt mig.Varför tror du att du har börjat känna så nu, är det något som har ändrats?
Tack sötnos fick dig att säga precis det jag ville höra*Pöss*
Orkar inte analysera mig själv nu men jo mycket har ändrats men ändå lite. *svårt* -
Jag söka vänner?! Dom brukar komma till migpsychocandy skrev 2009-12-23 00:38:05 följande:Ska inte tvinga dig att nysta i det. Men du kanske kan ha som nyårslöfte att fundera på om du vill ha fler vänner och i så fall skaffa flera!
Berget som kommer till Mohammed lixom..
Nä ni får fylla ut mitt lilla vännbehov, tror det är så att jag saknar en polare mer som mig själv de jag har är så olik mig men visst de är underbara.
Vill dricka öl snacka skit såväl som djupt. -
Nej jag är lågäntelägentNovemberstjärnan skrev 2009-12-23 00:45:18 följande:Är alla på familjeliv överintelligenta? Är ni det? Kan se pluttar hit o dit o samband?
-
Floriano Lutrell skrev 2009-12-23 00:51:18 följande:
Jag kan dricka whiskey och snacka skit. I nödfall öl.Dricker du Whiskey så blir det inget hångel hur snygg du än är. -
Beror på situation och sällskap jag har en ganska god anpassningsförmåga men samtidigt en stark peronlighet.psychocandy skrev 2009-12-23 01:13:53 följande:Jag vill veta en sak! Hurdana är ni i verkligheten? Som personer liksom. Pratar ni högt och mycket/tyst och lite? Gestikulerar? Drar grova skämt? Pryda? Flickiga/pojkflickiga? Klädsel? SÄG.
Nu är jag mest bara mamma och när jag inte är det så jobbar jag eller sover inför/efter jobb.
Är både grov och kvick brukar till att börja med försöka hålla käften men det slutar ofta med att jag håller låda.
Jag har inte längre en klädstil gravidoch amningskläder i flerår känns det som. Gick på krogen strax innan graviditeten och slogs av hur svårt jag hade att veta vad jag skulle ha.
Jag gillar typ 50-tals klänningar och korsetter.
Slutade med en Goth/metalklänning med en latexUB ovanpå och högklackade stövlar.
Kände mig sjukt utklädd, det är inte jag längre. -
Tror det skulle vara hur kul som helstpsychocandy skrev 2009-12-23 01:37:57 följande:Coolt. Tack! Vi borde gå ut tillsammans nån gång i söta prickiga klänningar och knalligt läppstift!